Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Lurer på en .. nei, to små ting :p

1. Hvis jeg har en gammel savegame fra en gammel installasjon av TDU, hvordan legger jeg den sammen med mine nye? Har prøvd å triksa med "ProfileList.dat" i tillegg til å fjerne den, ingenting funker...

 

2. Siden jeg bestilte TDU på CDON før forrige helg har jeg gledet meg som en unge til å få spille online på PC, oppretta gamespy acc. å la inn den, starta den nye profilen, og i to minutter sto den å kobla til, men jeg fikk bare feilmelding (ingame)....

 

På forhånd takk :)

 

-Thomas

Lenke til kommentar
Gamle game'n din, er det bare å legge inn i TDU mappa i mine dokumenter. Var dette offline profil, kan du ikke gjøre noe med det.

 

Hva er feilmeldingen du får?

 

Var/er offline profil ja.. :/

vent litt.. har faktisk fått det til før, lasta ned en 100% (offline) savegame, å smokkan inn i mine dokumenter mappa, å det funka... ikke peiling på hva jeg gjorde.. men det funka :)

 

Er en noen sider tilbake som har et screenshot av feilmeldinga, han fikk ikke svar (etter det jeg husker, er noen dager siden jeg leste det :p ) Kan jo legge til at jeg har prøvt div. brannmurer samt åpne endel porter i windows brannmuren.

 

Edit: har oppdaget en ting, inne på GameSpy Arcade står ikke Test Drive Unlimited oppført engang :thumbdown:

 

-Thomas

Endret av Thomas S.T :D
Lenke til kommentar

Har snakka med en fyr som tipsa meg om port forwarding, det funker ikke på min ruter for dette spillet. Derfor måtte jeg bruke en annen funskjon som visstnok utsetter PCen min 100% for internett, dette funket heller ikke. Da prøvde jeg den andre rutern vår, men den kobla meg ut og inn av nettverket med noen sekunders mellomrom...

 

Her er det Portforward.com sa:

The DI-624 will not allow you to forward enough ports, to run Test Drive Unlimited. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.

 

På forhånd takk for hjelp igjen :)

 

-Thomas

Endret av Thomas S.T :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...