bIsk0p Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det står jo sånn skiftnøkkel tegn med 0 på den.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 stemmer det ja. men den kan ikke oppgraderes desverre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så skuffende da! Den er jo herlig å kjøre! Men hadde våre gøy med litt høre tophastighet =) Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvem har lengst kjørelengde på en bil? Husker jeg hadde 22,000 km på Audi TT-en min Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Totalt, vel. Hadde en hel haug på en av mine, husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 22 000 km er da ikke så mye, er det det? kan sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Veit ikke, men så spilte jeg dette kun til første gang jeg ble lei, altså etter 1 mnd.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) er det noen som vil kjøre litt?? tar en tur klokken 20.30. heter norway27 lurer på hvor lenge siden jeg har sett noen fra norge i tdu Endret 1. april 2009 av rbr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan vi ikke prøve å få til noe på fredag eller søndag? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan vi ikke prøve å få til noe på fredag eller søndag? om det er meg du mener så er det ok. var ikke så mange inne da jeg tok en liten tur i dag. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gjelder alle, inkludert deg Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 har prøvd å spill litt TDU.. va jævli i starten.. men ble ikke så ille etter noen timer.. går det ann å spill dette på nettet? isåfall må man ha konto eller noe ? -E.Everett Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Heisann! Lurer på en .. nei, to små ting 1. Hvis jeg har en gammel savegame fra en gammel installasjon av TDU, hvordan legger jeg den sammen med mine nye? Har prøvd å triksa med "ProfileList.dat" i tillegg til å fjerne den, ingenting funker... 2. Siden jeg bestilte TDU på CDON før forrige helg har jeg gledet meg som en unge til å få spille online på PC, oppretta gamespy acc. å la inn den, starta den nye profilen, og i to minutter sto den å kobla til, men jeg fikk bare feilmelding (ingame).... På forhånd takk -Thomas Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gamle game'n din, er det bare å legge inn i TDU mappa i mine dokumenter. Var dette offline profil, kan du ikke gjøre noe med det. Hva er feilmeldingen du får? Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Gamle game'n din, er det bare å legge inn i TDU mappa i mine dokumenter. Var dette offline profil, kan du ikke gjøre noe med det. Hva er feilmeldingen du får? Var/er offline profil ja.. :/ vent litt.. har faktisk fått det til før, lasta ned en 100% (offline) savegame, å smokkan inn i mine dokumenter mappa, å det funka... ikke peiling på hva jeg gjorde.. men det funka Er en noen sider tilbake som har et screenshot av feilmeldinga, han fikk ikke svar (etter det jeg husker, er noen dager siden jeg leste det ) Kan jo legge til at jeg har prøvt div. brannmurer samt åpne endel porter i windows brannmuren. Edit: har oppdaget en ting, inne på GameSpy Arcade står ikke Test Drive Unlimited oppført engang -Thomas Endret 6. april 2009 av Thomas S.T :D Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 det er bare å slett å knekk cd'en.. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Har snakka med en fyr som tipsa meg om port forwarding, det funker ikke på min ruter for dette spillet. Derfor måtte jeg bruke en annen funskjon som visstnok utsetter PCen min 100% for internett, dette funket heller ikke. Da prøvde jeg den andre rutern vår, men den kobla meg ut og inn av nettverket med noen sekunders mellomrom... Her er det Portforward.com sa: The DI-624 will not allow you to forward enough ports, to run Test Drive Unlimited. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end. På forhånd takk for hjelp igjen -Thomas Endret 6. april 2009 av Thomas S.T :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå