E.Everett Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 synes ikke TDU var noe bra.. det er ikke egnet til G25 engang. elendig respons på rattinga.. du ratter over dritfort, så er det treg reaksjon på spillet.. det er for dårlig.. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Funker veldig bra hos meg iallefall. Ikke helt imponert over force feedbacken eneste, men har enda ikke prøvd et spill som støttet clutch og H-shifter like godt Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei. Jeg har problemer med at de blå rutene på kartet forsvinner og at jeg dermed mister mange av plassene jeg har kjørt.. Noen som kjenner til problemet og som vet om en evnt løsning? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå er mitt TDU HELT ute å sykler!! Vil ikke starte i det hele tatt.. Jeg prøvde til og med å re-installere det. Men får bare feilmelding når jeg starter spillet.. :/ Detta var kjedelig! :| Lenke til kommentar
Mats_Gustavsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Test Drive er et sykt bra spill, men blir kjedelig i lengden. : ) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Joda, det kan bli kjedelig. Men det er jo ikke værre enn å utfordre seg selv. Eks lære å drifte (snakker da ikke om powerturn), bli flinkere å kjøres. Det er veldig mange oppdrag som skal finnes.. osv Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 kjedelig i lengden ?...hmm... TDU minner mæ om NFS carbon ^^ Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Folkens, TDU2 kommer snart? http://tdu-central.com/forum/showthread.php?t=8787 Rått! Blir slutt på alle bugsa da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) OMG det ser så nice ut! Gleder meg hemningsløst til det kommer til PC. Legg bl.a. merke til bensinmåleren i Shadertest-bildene. Endret 9. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 OMG det ser så nice ut! Gleder meg hemningsløst til det kommer til PC. Legg bl.a. merke til bensinmåleren i Shadertest-bildene. Ville ikke holdt pusten, dette er tross alt ikke bekreftet fra utviklerene selv. For min del kan de vise så mange bilder de bare vil, jeg begynner ikke å glede meg før utviklerene sier noe. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) er det noen som har lagt merke til at de andre bilene pluselig bråstopper noen ganger rett foran deg og plutselig vingler bilene fra side til side i veifeltene? dette er ekstremt irriterende. bortsett fra dette så kan jeg ikke komme på noe mer og pirke på. Endret 27. mars 2009 av rbr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har merket det ja. Samt at om jeg kjører fort (si en 300 km/t) så plutselig kræsjer jeg i en bil som jeg ikke engang ser(helt usynlig). Like drit hver gang Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ja de kunne godt kommet med en ny patch som fikser dette. det er vel bare en patch som har kommet til nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ja de kunne godt kommet med en ny patch som fikser dette.det er vel bare en patch som har kommet til nå? Det er bare en som har komt ja. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 that sucks! lurer på om de gir blaffen i og fikse mer på tdu og fokuserer på TDU 2. noen som vet når det kommer?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vil tro at de bruker mer tid på TDU2 og få det bra, enn å rette opp i feil i TDU. De kan ikke akkuratt ta betalt for patcher Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ja når en snakker om betalinger, hvordan er det med atari nå tro? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser spennende ut. Grusveier? Bra at utvikler tørr å slippe media fra en tidlig work-in-progress, skulle ønske flere utviklere hadde gjort dette Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ER det mulig å tune MB CLK DTM AMG bilen? Jeg får ikke lov hos vanlig MB tuner.. :S Lenke til kommentar
rbr Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ER det mulig å tune MB CLK DTM AMG bilen? Jeg får ikke lov hos vanlig MB tuner.. :S den er maks tuned når du kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå