Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det høres litt merkelig ut ja. Har du endret noen andre instillinger? Kjører selv 360 grader, ellers er stort sett alle instillinger standard både i spillet og Wingman. Tror jeg ville reset alle instillinger, og dersom det ikke har noen innvirkning vil jeg tro det er noe muffens med spillet :shrug:

Lenke til kommentar

Ja, jeg har vært tenkt det samme selv. Får prøve i kveld. Jeg orka ikke å teste så mye i går, og i dag innstallerte jeg Mirror's Edge. Og det var GØY! :D

 

 

EDIT: ME ville ikke loadere flere levler, så jeg tok meg en tur innom TDU. Jeg måtte stille opp sens'n på nesten fult for å få ratt utslag.. :)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Håper igrunn på TDU 2 jeg da. Nye biler, oppdatert grafikk, mer avanserte indikatore som blinklys, at man kan ta av lys, natt og dag syklus, mer realistisk kjøreegenskaper på bilene, at du kan velge om trafikkskiltene skal være oppgitt i mp/h eller i km/h.

 

 

Nå vet jeg hvordan De forrige TDU spillene var, så det er jo såklart et stort framskritt når det gjelder Unlimited kontra De andre spillene i Test Drive serien. Men personlig ønsker jeg meg en oppdatert versjon.

 

 

Hva sier dere forresten ? Mulig dette er litt off topic? :ohmy:

Lenke til kommentar

Er jo en TDU tråd, så er vell ikke OffTopic ;)

 

Registrer dere på www.tdu-central.com/forum ! Det står litt om at kanskje TDU2 er i produskjon etc...

 

Link til info om det : http://tdu-central.com/forum/showthread.php?t=1127

 

De har også et X antall med modifiserte biler til dette spillet nå! : http://tdu-central.com/forum/forumdisplay.php?f=64

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det overasker meg, det er ikke mange av bilene som klarer å rulle uten gasspådrag (Volvoen til mor klarer å starte i 3 med kun clutch) ... Noen trenger relativt mye, evt masse sluring.

 

Slurer man så går det tåligt bra. Iallefall min erfaring med andre gir uten fart + clutch :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...