bIsk0p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det har alltid virka før uten at jeg har måttet endre noen innstillinger... Jeg har rotasjonsgrad på 300 nå tror jeg, standard er vel 200 elns. Jeg har prøvd med sensitiviteten i spillet uten at det gjør noe utslag... :| Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja det høres litt merkelig ut ja. Har du endret noen andre instillinger? Kjører selv 360 grader, ellers er stort sett alle instillinger standard både i spillet og Wingman. Tror jeg ville reset alle instillinger, og dersom det ikke har noen innvirkning vil jeg tro det er noe muffens med spillet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ja, jeg har vært tenkt det samme selv. Får prøve i kveld. Jeg orka ikke å teste så mye i går, og i dag innstallerte jeg Mirror's Edge. Og det var GØY! EDIT: ME ville ikke loadere flere levler, så jeg tok meg en tur innom TDU. Jeg måtte stille opp sens'n på nesten fult for å få ratt utslag.. Endret 4. februar 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 er det flere en meg som ikke kommer inn? cannot connect to server, check your network connections elns.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Digger TDU, men har enda ikke fått meg ratt, og det ødelegger mye av spillgleden, så spiller ikke mer enn 25-30 minutter maks nå. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 så du kommer deg online? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) så du kommer deg online? Har ikke sjekket nei, hvordan det ? Spiller SP kun jeg da. Endret 6. februar 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg kommer meg online uten problemer... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hmm. . funket igår! hva kan være feilen? har prøvd å restarte maskinen, og har ikke gjort noe med nettet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 reinnstaller spille og pass på å få patcha opp. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Serveren er nede grunnet oppgraderinger, noen ganger går den på, så går den av igjen.. Veldig rart.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper igrunn på TDU 2 jeg da. Nye biler, oppdatert grafikk, mer avanserte indikatore som blinklys, at man kan ta av lys, natt og dag syklus, mer realistisk kjøreegenskaper på bilene, at du kan velge om trafikkskiltene skal være oppgitt i mp/h eller i km/h. Nå vet jeg hvordan De forrige TDU spillene var, så det er jo såklart et stort framskritt når det gjelder Unlimited kontra De andre spillene i Test Drive serien. Men personlig ønsker jeg meg en oppdatert versjon. Hva sier dere forresten ? Mulig dette er litt off topic? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er jo en TDU tråd, så er vell ikke OffTopic Registrer dere på www.tdu-central.com/forum ! Det står litt om at kanskje TDU2 er i produskjon etc... Link til info om det : http://tdu-central.com/forum/showthread.php?t=1127 De har også et X antall med modifiserte biler til dette spillet nå! : http://tdu-central.com/forum/forumdisplay.php?f=64 Endret 7. februar 2009 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) vis man bruker g25 rattet, går det ann å ''kvele'' motoren vis man ikke løser den riktig? Endret 7. februar 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, du må selvfølgelig bruke clutchen for ikke kutte motoren Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det overasker meg, det er ikke mange av bilene som klarer å rulle uten gasspådrag (Volvoen til mor klarer å starte i 3 med kun clutch) ... Noen trenger relativt mye, evt masse sluring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det overasker meg, det er ikke mange av bilene som klarer å rulle uten gasspådrag (Volvoen til mor klarer å starte i 3 med kun clutch) ... Noen trenger relativt mye, evt masse sluring. Slurer man så går det tåligt bra. Iallefall min erfaring med andre gir uten fart + clutch Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Joda, men overasker meg at det må så mye til... Det er jo ganske krafite motoroer, burde ikke kreve så "mye" arbeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe, det er sant Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 japp... Jeg har forresten en bug hos meg... Jeg må restarte maskinen mellom hver gang jeg spiller... :| Får bare feilmelding når jeg prøver å starte TDU uten restart.. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå