Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg får H-skifteren til Logitech G25 til å virke på alle biler? Ser ut som den kun virker på de eldre bilene som har vanlig manuell kasse, mens på superbilene som enzo, og lignende er det kun hendlene på rattet som funker :(

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar

Er lengesiden jeg har spilte dette nå, har aldri testa med ratt og pedal men så litt på G25, såg meget bra ut men det kosta gryn tho :/ Er ikke så mange bra bilspill på pc at det er verdt å koste på seg den eller ? 2500 kr er mye peng gitt, er nesten det jeg gidde for 32" LCD skjermen min jo :p

Lenke til kommentar

Betalte 1800 spenn for det på pixmania jeg da, pluss frakt ;)

Nei er ikke så mange spill som støtter clutch og H-skifter nei, iallefall ikke arcader (mesteparten er simulatorer ser det ut som). Var litt overrasket når jeg fant ut at ikke alle bilene på test drive kan kjøres med H-gir :ohmy:

Lenke til kommentar

Ja G25 er verdt pengene hvis du liker bilspill... Jeg bruker det på TDU, NFS:ProStreet og RACE Grind, og det fungerer supert på alle spilla. Du har jo også spill som LFS som det også virker veldig bra med.

 

Når det gjelder H-shift på enzo osv, så synes jeg det er rett av TDU at det ikke er mulig, det gir en liten realisme følelse =)

Lenke til kommentar

Ja får vel bare vende meg til å bruke paddleshifterene. Evt går det vel an å bruke girstikka som sekvensiell, men ja mer realistisk med paddleshift :yes:

rFactor var morro med shifteren (følger en demo med G25), men dette blir vel litt ot :p

 

Edit: la til et bilde også :)

 

NismoZ33.jpg?t=1231077753

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Sånn, får live opp tråden litt igjen :)

 

Har nettopp installert TDU igjen med G25, men jeg synes at svingradiusen på bilene er til å grine av. Etter det jeg klarer å se, så svinger de bare 10-20grader til sidene... :S (tenker på rattet i bilen) Jeg klarer nesten ikke en 90 graders sving på en 2 felts vei.. :S

Lenke til kommentar

Hvor stor rotasjonsgrad har du satt i Wingman programvaren? Regner med du er klar over at du kan justere sensitiviteten inne i options/controls inne i spillet?

Husker selv hvor fortvilet jeg jeg var første dagen med G25, men når du får finjustert det, og blitt vant til det klarer du deg ikke uten det :p

 

Btw noen som har problemer med lyd når dere kjører Ruf? Har faktisk nesten aldri hatt en bug før i TDU :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...