Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey..

 

Jeg har spilt dette spillet en stund osv, men så har jeg formatert pcen osv.. Installerte spillet igjen, og skulle til å starte opp da jeg får denne meldingen: This software must be activated prior to use. For activation, a valid SERIAL is essential.

 

Så jeg trykker på Next og da kommer:

 

Please enter your SERIAL in the supplied text area and press ACTIVATE to unlock. Press CANCEL to abort.

 

 

Prøvde å skrive inn serialen min der, men da får jeg bare denne meldingen:

 

"Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL has been entered correctly.

Press BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or press CANCEL to abort. In case the problem still persists please contact mailto:[email protected].

 

The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly."

 

Dette spillet er kjøpt og betalt via internett, fungerte sist, men ikke nå!! :( Hva er galt??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei folkens! Trenger litt hjelp her...

Radioen funker ikke. Jeg trykker på R, får opp radioen, prøver å få opp volumet med +, uten at den rikker seg. Det funker heller ikke å bytte radiostasjon (9-tasten). Har egen radiokanal jeg gjerne vil høre på, så det er litt frustrerende.

 

Noen som har en løsning på problemet? Har nyeste patch.

Lenke til kommentar

jeg kommer ikke på nett med spillet, har kjøpt både TDU + megapack, begge to har serial koder, og Hvilket av de skal jeg bruke når jeg skal aktivere? Har også opplevd irriterende bug med gamepad, noenganger så "sitter fast" bremsen, selv om jeg ikke holder i knappen...

 

EDIT: har prøvd begge, først etter install TDU kode, etter instalering av Megapack, brukte jeg Megapack kode, Og likevel kommer jeg ikke online...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg kommer ikke på nett med spillet, har kjøpt både TDU + megapack, begge to har serial koder, og Hvilket av de skal jeg bruke når jeg skal aktivere? Har også opplevd irriterende bug med gamepad, noenganger så "sitter fast" bremsen, selv om jeg ikke holder i knappen...

 

EDIT: har prøvd begge, først etter install TDU kode, etter instalering av Megapack, brukte jeg Megapack kode, Og likevel kommer jeg ikke online...

har du gamespy konto? det må du ha, det er helt gratis og du trenger bare å registrere deg på demmes side.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Digger TDU, men litt merkelig at ZX-10'en står med toppfart på 324 km/t med full effekt ettersom jeg klarte 350 km/t :new_woot:

 

Noen som har prøvd den ZX-14, og hva står evt. toppfart registrert på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På den nye pc'en min så har jeg ikke opplevd noen form for bugs/glitch eller noe sånt.

Har vista, kan det ha noe å si? jaja, anyway, digg å spille det uten å bli pisse forbanna :p

 

Har i tillegg hacka, så har dritt mye penger og kan gjøre hva jeg vil (ingen kommentar takk :p ).

Noen steder som man kan kjøre litt utfordrene, og er det noen kule biler som jeg burde kjøpe?

 

Edit: Da har jeg alle bilene/husene :) Ble nettopp champion nå også :D

Endret av skullcandy93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...