Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Hadde vært deilig med clutch...

 

Men er i det meste laget når jeg også skal ha Vista + må betale 400kroner for minnebrikker, de forrige funka ikke og de kosta 300,-. Så er det Test Drive til 200,- så er det expansionen til 80,-

 

SÅ tenker jeg bare kan kjøpe noe billige greier og se hvor interisert jeg blir i spillet.

Kanskje ikke det slår ann heller :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke lest så mye i tråden. Men har dette spillet, og ett Microsoft SideWinder Force Feedback ratt. Når jeg bruker rattet, hakker spillet som bare juling, med en gang jeg drar ut usb'en til rattet, og bruker tastaturet, går spillet helt fint.

Har søkt litt på google, og funnet ut at flere har samme problemet, men jeg har ikke funnet noen løsning på det.

 

Er det noen som faktisk har funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Har et problem med TDU, jeg kommer inn i spillet (huset) og kan velge mellom alle de forskjellige bilene o.s.v.. men når jeg skal ut å kjøre så stopper hele spillet.. det henger seg, har prøvd med andre profiler og reinstallere spillet og det samme skjer fortsatt.. noen som har noen gode ideer?

Endret av Exires
Lenke til kommentar
Har et problem med TDU, jeg kommer inn i spillet (huset) og kan velge mellom alle de forskjellige bilene o.s.v.. men når jeg skal ut å kjøre så stopper hele spillet.. det henger seg, har prøvd med andre profiler og reinstallere spillet og det samme skjer fortsatt.. noen som har noen gode ideer?

 

det er et helt nytt fenomen? aldri skjedd før?

 

bruker du trainers?

lasta ned savegames?

Lenke til kommentar
Har et problem med TDU, jeg kommer inn i spillet (huset) og kan velge mellom alle de forskjellige bilene o.s.v.. men når jeg skal ut å kjøre så stopper hele spillet.. det henger seg, har prøvd med andre profiler og reinstallere spillet og det samme skjer fortsatt.. noen som har noen gode ideer?

 

det er et helt nytt fenomen? aldri skjedd før?

 

bruker du trainers?

lasta ned savegames?

Helt nytt, aldri skjedd før nei.. Teainers har jeg ikke peil på hva er. Saved games har jeg ikke lasta ned.

Lenke til kommentar

Fant det:

 

1. Start spillet, og når du kommer inn i safehouse, trykker du esc og quit. Spillet vil da lagre og avsluttes til desktop, etter del sekunders forsinkelse. Start spillet på nytt og prøv om det funker da

 

2. Funker ikke metode 1, så søker du opp filene "BuddyCache.dat" og "radial.cdb", slett filene om de finnes. Søk også i skulte filer og mapper.

 

Gjorde begge forsøkene etter hverandre, og det funka for meg.

Lenke til kommentar
Fant det:

 

1. Start spillet, og når du kommer inn i safehouse, trykker du esc og quit. Spillet vil da lagre og avsluttes til desktop, etter del sekunders forsinkelse. Start spillet på nytt og prøv om det funker da

 

2. Funker ikke metode 1, så søker du opp filene "BuddyCache.dat" og "radial.cdb", slett filene om de finnes. Søk også i skulte filer og mapper.

 

Gjorde begge forsøkene etter hverandre, og det funka for meg.

Ser ut som at punk 1 fiksa det.. takker!! :!:

Lenke til kommentar

TDU begynner å irritere meg litt. Med alle bugs'ene som er i spillet. Som f. eks med at spillet plutselig kan låse seg når man skal gå ut av safehouse. Og plutselig når jeg kjører på veien, kan bilene plutselig stoppe opp. Og det kan være veldig irriterende når man skal ta de transport-racene. Også kan spillet bare plutselig låse seg helt uten grunn. Men det er ikke så ofte det skjer.

Endret av Xcrtry
Lenke til kommentar

Hehe, da tror jeg du må være den første jeg har sett som ikke har problemer med spillet. Spillet er helt konge, og med carpacken er det enda mer genialt, men jeg blir bare frustrert over bugsene som ødelegger spillet totalt.

 

Tror det var på høyresiden av øya den ble solgt, hvis jeg da ikke husker skammelig feil. Det er jo bare å surfe igjennom alle lambo butikkene så finner du den etterhvert.

Lenke til kommentar

Den nedlasta versjonen av spillet var også like udugelig hos meg iallefall, men den var hakket bedre på enkelte punkt enn orginalen faktisk. Men alt i alt er spillet delvis ubrukelig hos meg, og det er grunnen til at jeg har lagt det på hylla. Virker som om atari hadde planlagt å slippe spillet i all hast uten mye forhåndstesting og feilretting. Patch er også et fremmedord tydeligvis.

Lenke til kommentar

Hm, har ikke hørt noe om det jeg, har ikke akkurat lest så mye om atari heller da. Det jeg har fått med meg iallefall, er at det holder på å utvikle oppfølgeren. Så lenge oppfølgeren blir betydelig mindre buggete, så kommer det sikkert til å bli et knallbra spill. Unlimited er også ganske bra, men ganske alvorlige bugs ødelegger spillet, noe som er litt synd egentlig.

Lenke til kommentar

Du kan komme inn på rullebanene ja, men du vil ikke kunne kjøre noe fort der, siden det ikke er meningen at du skal kunne kjøre der. Derfor er det som å kjøre på gress, selv om du kjører på asfalten der, ganske teit i grunn. Er det toppfarta du ønsker å teste har jeg funnet ut at på venstresiden av øya er det masse lange og rette langstrekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...