Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Ja, pedalene funker som en akse, jo mer du presser jo mer drar aksen på, i form av pågrag i bilen. Så det er veldig enkelt å holde jevn fart osv, ikke av/på som det er med tastatur. I tillegg har jeg skrudd ned følsomheten ytterligere i logiteh gaming software, så nå er pedalene enda mindre skarpe, ideelt til råning.

Hvor stilte du det ned?

Takk :D

 

Og til noen andre spørsmål.

Jeg ser etter noen biler med 4WD (firehjulstrekk) og som ikke har Sequential ellns giring :D Det skal være H giring. Noen som vet?

Jeg lurer også på hvordan man tar ned vinduene.

 

Thanks again :)

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, pedalene funker som en akse, jo mer du presser jo mer drar aksen på, i form av pågrag i bilen. Så det er veldig enkelt å holde jevn fart osv, ikke av/på som det er med tastatur. I tillegg har jeg skrudd ned følsomheten ytterligere i logiteh gaming software, så nå er pedalene enda mindre skarpe, ideelt til råning.

Hvor stilte du det ned?

Takk :D

 

Og til noen andre spørsmål.

Jeg ser etter noen biler med 4WD (firehjulstrekk) og som ikke har Sequential ellns giring :D Det skal være H giring. Noen som vet?

Jeg lurer også på hvordan man tar ned vinduene.

 

Thanks again :)

 

Audi RS4, A6 og S6 har 4WD og H gir, Nissan Skyline har også det, sikkert flere og, men kommer ikke på noen i farten.

 

Følsomheten på pedalene stiller du i logitech gaming software.

Lenke til kommentar

Har nettopp fått ny PC og får innstalert spillet men når jeg skal starte det opp får PC-en bluescreen og restarter seg :dontgetit:

Det funka egentlig helt fint på Laptoppen men man kan jo si grafikken ikke var på topp..

 

Noen som har vært borti detta før? (Har Windows XP)

 

Takker for svar :thumbup:

 

Edit: Ja jeg har prøvd å reinnstalere spillet

Endret av Exires
Lenke til kommentar

skullcandy93: Har du kalibrert aksene osv? Virker som om pedalene har blitt tilegenet en knapp fremfor en akse, derav av/på effekt. Sjekk innstillingene i spillet en gang til også.

 

Exires: Er det kun med TDU dette skjer eller skjer det også i andre spill? Skjer det i andre spill også ville jeg sjekka temperaturer og drivere først.

Lenke til kommentar
Exires: Er det kun med TDU dette skjer eller skjer det også i andre spill? Skjer det i andre spill også ville jeg sjekka temperaturer og drivere først.

 

Er nok bare dette spillet.. ikke at jeg har så mange andre for tia men har noen og de funker helt fint.

Endret av Exires
Lenke til kommentar

Er de andre spillene også like krevende? Får du blåskjermene tvert du trykker på ikonet og starter spillet? Får du med deg noe av det som står på blåskjermene? Høyreklikk på Min Datamaskin > Avansert > og velg Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Huk så vekk krysset ved start på nytt automatisk. Nå vil den ikke restarte ved blåskjermer, slik at du kan se hva som står der.

 

Og bare en ting til, du har kjøpt spillet ja? Vet at enkelte cracker kan lage blåskjermer.

Lenke til kommentar
Er de andre spillene også like krevende? Får du blåskjermene tvert du trykker på ikonet og starter spillet? Får du med deg noe av det som står på blåskjermene? Høyreklikk på Min Datamaskin > Avansert > og velg Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Huk så vekk krysset ved start på nytt automatisk. Nå vil den ikke restarte ved blåskjermer, slik at du kan se hva som står der.

 

Og bare en ting til, du har kjøpt spillet ja? Vet at enkelte cracker kan lage blåskjermer.

 

Spillet er kjøpt i butikk ja, har andre spill som er like krevende og har bluescreen koden. 0X0000008E (0XC0000005, 0XBFA9368E, 0XB6896934, 0X00000000)

Lenke til kommentar

Den koden der kan være så mangt, hvis jeg må begynne å hjelpe deg med den saken kommer det til å bli en del off topic fremover i og med at problemet mest sannsynlig er PC-en og ikke spillet. Derfor passer det ikke i denne tråden, hvor folk diskuterer spillet. Bruk google eller opprett en ny tråd om problemet.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Problem etter problem, kommer nå hvertfall inn på spillet og den sier at jeg må laste ned den nyeste versionen for å spille online. Så åpner den en side hvor jeg kan kjøpe hele spillet eller denne nye bil pakka.. vil det si at jeg -MÅ- kjøpe den bilpakka for å spille online? :hrm:

Endret av Exires
Lenke til kommentar
Hei!

jeg har fått meg TDU og Logic3 ratt... http://www.templegames.co.uk/Images/Produc...-Shot/16005.jpg

og pedalene virker ikke ordentlig, bare jeg trykker litt så tar den full pinne, og det samme på bremsene :hmm: ..

og add meg på TDU jeg heter "skullcandy93" ;)

Få deg vista, jeg hadde det samme problemet men når jeg skaffet vista så fungerte det problemfritt :D

 

BTW: Jeg drifta litt i dag :D Her er ett bilde: post-99930-1213135419_thumb.jpg

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar
Hei!

jeg har fått meg TDU og Logic3 ratt... http://www.templegames.co.uk/Images/Produc...-Shot/16005.jpg

og pedalene virker ikke ordentlig, bare jeg trykker litt så tar den full pinne, og det samme på bremsene :hmm: ..

og add meg på TDU jeg heter "skullcandy93" ;)

Få deg vista, jeg hadde det samme problemet men når jeg skaffet vista så fungerte det problemfritt :D

 

BTW: Jeg drifta litt i dag :D Her er ett bilde: post-99930-1213135419_thumb.jpg

det vil nok ikke hjelpe på problemet... men anyway, skal søke litt på google...

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig det. For når jeg hadde xp så ga den full pinne med en millimeter touch på pedalene bortsett fra clutch, men problemet forsvant etter jeg fikk vista. Men good luck :D

jo, men jeg har ikke tenkt til å bruke penga på det, så noen som vet noe?? prøvde å kalibrere men virket ikke..

og noen som vet hvorfor det ikke skjer noe når jeg får "connecting to server"....?

det er jævlig irri!..

derfor må jeg ta backup hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...