Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen pointers om hvordan man drifter i spillet?

Jeg har nettopp fått meg G25 som er kjempe bra btw :) Men når jeg prøver å drifte så spinner den bare rundt.

Har driving aid som "off", H giring og manual clutch.Vet ikke om dette er rette instillingene for drifting.

Har sett videoer på youtube å ble veldig "fasinerad" av det.

Please teach me how to drift :)

EDIT: Måtte le da jeg så

:p Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hva er den raskeste bilen i Test Drive Unlimited?

 

Og hvorfor er det slik at når jeg svinger med en bil, så er det enten for mye til høyre eller for mye til venstre? Da snakker jeg om når jeg trykker lett ned pil venstre/høyre.

Lenke til kommentar

Ja, pedalene funker som en akse, jo mer du presser jo mer drar aksen på, i form av pågrag i bilen. Så det er veldig enkelt å holde jevn fart osv, ikke av/på som det er med tastatur. I tillegg har jeg skrudd ned følsomheten ytterligere i logiteh gaming software, så nå er pedalene enda mindre skarpe, ideelt til råning.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et spørsmål.. når jeg kjører Ruf bilene, og den ene lotusen med v8, så får jeg sånn suselyd i bilen.. og om jeg vrir litt på musa så jeg ser til siden så hører jeg motor lyd, eller ser ned mot pedalene... på Ruf bilene er det også slik at når jeg ikke sitter inne i bilen så hører jeg alt av motoren osv, setter jeg meg inn så suser det.. :(

 

 

Hvorfor er det sånn?.. har sett masse filmer av folk som har perfekt lyd. og lurer på hvorfor det er slik at lyden er så rar på enkelte biler..

 

 

Vet at lyden ikke er perfekt alltid, men ja..

 

Bruker et x-fi xtreme gamer lydkort, via et logitech z-5500 som jeg har plugget headsettet i det control panelet..

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...