Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke ulovlig å laste det ned, det som er ulovlig er å bruke fake key. Skyt meg om jeg tar feil.

Så det er i teorien ikke noe galt med å laste ned spillet, for så å bruke din egen key ;)

/OT

Diverse cracker av TDU har skapt en del problemer med flerspilling og høye priser etc. (del av anti-crack beskyttelse). Så selv om man benytter en gyldig/lovlig key så vil man risikere å få problemer.

Informasjon om to av crackene:

NUKED bad.crack_cars.10x.more.expensive.profile.and.connection.errors_get.ViTALiTY.proper

NUKED also.bad.crack.securom.triggers.remain.and.make.the.game.unplayable.after.a.while

Dette er absolutt et spill jeg ville brukt med orignal CD, selv om det ofte er mange fordeler med å omgå kopisperrer.

Endret av radivx
Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg med noe her?

Jeg blar igjennom radioen men får ikke den til å fungere. Har skrudd volum på fullt men ikke noen lyd? Hordan får jeg det til å fungere?

Står resten av lyden på da? på options ogsånn

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med å bestille spill fra utlandet. Med tanke på toll og slikt.

Siden det ikke er noen spillbutikker som har Test Drive Unlimited på lager her i norge så er jo eneste utvei å bestille fra utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...