Smirnoff Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 "hatred.nfo" Er denne greia helt original eller? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 funka fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 her, laster opp et bilde til deg jeg : ) Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det er ikke ulovlig å laste det ned, det som er ulovlig er å bruke fake key. Skyt meg om jeg tar feil.Så det er i teorien ikke noe galt med å laste ned spillet, for så å bruke din egen key /OT Diverse cracker av TDU har skapt en del problemer med flerspilling og høye priser etc. (del av anti-crack beskyttelse). Så selv om man benytter en gyldig/lovlig key så vil man risikere å få problemer. Informasjon om to av crackene: NUKED bad.crack_cars.10x.more.expensive.profile.and.connection.errors_get.ViTALiTY.proper NUKED also.bad.crack.securom.triggers.remain.and.make.the.game.unplayable.after.a.while Dette er absolutt et spill jeg ville brukt med orignal CD, selv om det ofte er mange fordeler med å omgå kopisperrer. Endret 21. mai 2008 av radivx Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) her, laster opp et bilde til deg jeg : ) Nå skjønner jeg ingen ting her.. :S Du har en mappe mer enn meg.. Men takk for hjelpen.. Endret 22. mai 2008 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jef fant ut at jeg måtte slette noen filer inne på Euro --> Bnk ---> IGE mappen. Men takk for all hjelp folkens.. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvordan får jeg Hardcore mode? Er det forskjell fra vanlig og Hardcore mode?? Ser på Tuben at alle som drifter har Hardcore på.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hardcore mode får du når du blir champion, i tillegg får du tilgang til racebana. Hardcore mode skal visstnok være mer realistisk, og bilene spinner og slenger en del mer enn på vanlig mode. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kan noen hjelpe meg med noe her? Jeg blar igjennom radioen men får ikke den til å fungere. Har skrudd volum på fullt men ikke noen lyd? Hordan får jeg det til å fungere? Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan noen hjelpe meg med noe her?Jeg blar igjennom radioen men får ikke den til å fungere. Har skrudd volum på fullt men ikke noen lyd? Hordan får jeg det til å fungere? Står resten av lyden på da? på options ogsånn Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fått det til nå En enkel restart gjorde susen Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Finnes det blinkelys i dette spillet? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nope.. Desverrre så er ikke det med men håper det kommer i TDU2 ( Engang heh..) Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det noen som har erfaring med å bestille spill fra utlandet. Med tanke på toll og slikt. Siden det ikke er noen spillbutikker som har Test Drive Unlimited på lager her i norge så er jo eneste utvei å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja var det jeg mente da. Ingen butikker på nett her i norge som har det på lager. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) LINK edit: sløvpeisen, så jo ikke at det var til 360. Endret 1. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå