Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg oppdaget noe snodig med spillet litt tidligere i uka. Jeg fant ut at den nedlastede versjonen av spillet fungerer sånn tåelig greit på nett, på den måte at jeg kun klarer å koble opp mot en annen spiller av gangen. Derfor blir det fremdeles ubrukelig synes nå jeg, men det funka i alle fall.

 

Så jeg reinnstallerte spillet jeg kjøpte, altså den lovlige versjonen, siden carpacken ikke fant den nedlastede versjonen av en eller annen grunn. Og gjett hva, online funker ikke i det hele tatt. Både med og uten carpacken, så der ligger i alle fall ikke problemet.

 

Litt morsomt at faktisk fyfy versjonen funker bedre enn den jeg betalte for. Begynner det ikke å bli på høy tid med en skikkelig patch som fikser alle bugsa med spillet snart? Er det annonsert noen nye patcher i nærmeste fremtid, eller har de full fokus mot TDU 2?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Yåw folks.. =D

 

Når jeg kjører online, så pleier jeg ofte å spille med en annen kompis som sitter på et trådløst nettverk, og da når vi kjører rundt, kan vi se hverandre på kartet med oversikt over players, men vi finner hverandre SJELDENT ingame.. Noen ganger ser han andre medspillere, og da ser jeg ingen, og omvendt osv.. Hva kan problemet være?? Jeg skrur av virus program og alt som kan blokke noe for nettet når jeg spiller, så skjønner ikke helt hva problemet er at jeg plutselig har connection, og plutselig blir de borte..

 

Er dette standar BUG?

Lenke til kommentar
Hmm... Har oppdaget et problem nå :no: .. Har komt ca. 15% på profilen og når jeg skal ut av huset, står det Saving...Please wait... akkurat som spiller fryser.. Skjer hver gang jeg skal spille TDU :ohmy:..Er ganske kjipt..

 

Har hatt det problemet der selv.. Det jeg gjorde, var å kjøre CCleaner, og ryddet opp i registeret, etter det så funket det.. Men det skjer sånn av og til uansett.. =/

Lenke til kommentar
CCleaner.. Hva er det? :p

Har et spm. til.. Hvordan adder jeg venner på spillet? Jeg trenger jo venner for og joine en klubb.. :)

 

CCleaner er et program som rydder opp filer du ikke trenger på pcen, altså all dritt å møkk som ligger skjult.. Pluss at den tar en god oppryddning i registeret ditt i windows.. Søk det frem på google å last ned..

Lenke til kommentar

bestilte meg dette herlige spillet på onsdag i siste uke så fikk jeg email om at spillet var sendt på fredag. Så regner med at spillet er i postkassen enten i morgen eller på onsdag :) Gleder meg til å prøve å spille Online, har testa spillet før men aldri online. Herlig på grafikken er det også. Håper jeg får til online delen uten problemer.

Lenke til kommentar
bestilte meg dette herlige spillet på onsdag i siste uke så fikk jeg email om at spillet var sendt på fredag. Så regner med at spillet er i postkassen enten i morgen eller på onsdag :) Gleder meg til å prøve å spille Online, har testa spillet før men aldri online. Herlig på grafikken er det også. Håper jeg får til online delen uten problemer.

 

Det burde fungere greit dersom du åpner alle portene til spillet (står i readme filen).

mitt spill fungerer helt perfekt online, men det er sånn noen ganger at det står masse biler rett ved siden av deg, også plutselig forsvinner de! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaaaaaa! fant endelig løsningen på problemet med at spillet fryser når du forlater savehouse. Hvis du får beskjeden saving.. please wait, og spillet fryser kan du prøve følgende to metoder.

 

1. Start spillet, og når du kommer inn i safehouse, trykker du esc og quit. Spillet vil da lagre og avsluttes til desktop, etter del sekunders forsinkelse. Start spillet på nytt og prøv om det funker da

 

2. Funker ikke metode 1, så søker du opp filene "BuddyCache.dat" og "radial.cdb", slett filene om de finnes. Søk også i skulte filer og mapper.

 

Gjorde begge forsøkene etter hverandre, og nå funker spillet igjen, fantastisk.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jaaaaaa! fant endelig løsningen på problemet med at spillet fryser når du forlater savehouse. Hvis du får beskjeden saving.. please wait, og spillet fryser kan du prøve følgende to metoder.

 

1. Start spillet, og når du kommer inn i safehouse, trykker du esc og quit. Spillet vil da lagre og avsluttes til desktop, etter del sekunders forsinkelse. Start spillet på nytt og prøv om det funker da

 

2. Funker ikke metode 1, så søker du opp filene "BuddyCache.dat" og "radial.cdb", slett filene om de finnes. Søk også i skulte filer og mapper.

 

Gjorde begge forsøkene etter hverandre, og nå funker spillet igjen, fantastisk.

doh fint du fant løsningen da men det skjedde med det første save-gamen min. jeg prøvde alt mulig, restart, reinstall og klikk mongo på tastaturet :p

så jeg starta en ny save game og nå har jeg komt minst like langt om ikke lengre ;P

men godt vi har løsningen her da , skal prøve det om det skjer igjen hvertfall :)

Lenke til kommentar

Prøvde også å reinstallere alt som var selv først mne ingenting funka. Men heldigvis fikk jeg det til å funke igjen. Spillet er så genialt når det funker, derfor er det bare så synd at det sjelden gjør det.

 

Noen bilder fra råninga i dag:

 

Drifting med Lambo'n:

lambo1sf3.th.jpglambo2es2.th.jpglambo3dd4.th.jpg

 

Lufta også Rt 12'en, denne kjerra er ganske hissig med fulltrim.

 

rufrt121uj0.th.jpgrufrt122ro1.th.jpgrufrt123sp6.th.jpg

rufrt124qi9.th.jpg

 

TVR Sagris, enda en illsint bil.

 

tvr1ub2.th.jpgtvr2sv3.th.jpg

 

Og til slutt en burnout med F40 :D

 

f40yb1.th.jpg

Lenke til kommentar

Morn, har et problem her. Enkelte biler koster 10 ganger så mye som de egentlig skulle, biler som skal koste 300 000, koster 3 mill og sånt. En kompis hadde også dette problemet før, var bare noen filer som måtte fjernes. Noen som har peiling på hvilke filer?

 

Fint om noen eventuelt poster opp et bilde av innholdet av mappen, første mappa, der ikoner og andre mapper ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...