andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om det er folk som faktisk gidder å kjøpe en bil til flere millioner? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om det er folk som faktisk gidder å kjøpe en bil til flere millioner? Måten ved å tjene på trade er som sagt å selge en bil for mange millioner, etter noen få dager så blir den automatisk kjøpt opp av en datamaskin, slik var det ihvertfall før slik at det ikke skulle ligger biler på trade alt for lenge. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Åja... Takker for raskt svar Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå står det at bilen er solgt, men jeg har den fortsatt og jeg har ikke fått pengene jeg solgte den for Kan noen forklare meg hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Da har carpacken kommet ut folks. Jeg har prøvd den, og den ROCKER TOTALT! - Direktelink til kjøpssted (koster £9) - Full liste med 45 biler og en motorsykkel Endret 15. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja. Eller, EU og US versjonen er akkurat samme greia Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nice..Da var den kjøpt,lastet ned og innstallert.. Nå går jeg å legger meg..nettopp kommet hjem.. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da er den kjøpt Holder på å laste ned nå Lenke til kommentar
rbr Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) da er det blitt kjørt litt og to nye biler fra bilpakken har funnet veien til bilsamlingen min. ferrari F40 og mercedes CL CLK GTR. må begynne og race litt igjen for å vinne noen kroner.for disse kosta i underkant av 1.4 millioner tilsammen hehe. anbefaler og kjøpe denne oppgraderingen for 100 små kroner min nye merc Endret 19. april 2008 av rbr Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Et blitt litt gira på spillet igjen nå plutselig, jeg tenkte å bare prøve å innstallere det igjen nå helt tilfeldig. Og gjett hva, jeg fikk laget en online account i spillet. Men det er selvfølgelig et lite problem til, men det kom sikkert ikke som noen bombe. Når jeg ser på kartet, og trykker på en tilfeldig spiller, bruker det av og til og ikke være noen der i det hele tatt. Men plutselig så kommer det spillere opp når jeg har kjørt litt. Men de lagger noe sinnsykt, og mange av de får bare -//- tegent foran navnt sitt. Veldig irriterende å være så nær ved å få det til å funke. Endret 20. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Når jeg ser på kartet, og trykker på en tilfeldig spiller, bruker det av og til og ikke være noen der i det hele tatt. Slik har det vel alltid vært? Man ender bare opp på en tilfeldig server når man går tilbake til spillet, har bare med flaks å gjøre hvis man kommer med den man trykket på. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 fikk plutselig veldig god tilkobling til en spiller i sted, navnet hans ble rødt og alt gikk helt rent, mens alle de andre rundt lagga som bare juling. noen forslag? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Installerte spillet igjen idag, men jeg har selvsagt glemt hvilket GameSpy nickname jeg brukte, er det ingen måte å få vite det på? Må jeg virkelig starte på nytt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Får faktisk ikke startet i det hele tatt, får bare beskjed om at jeg ikke får koblet med til TDU Serveren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Et blitt litt gira på spillet igjen nå plutselig, jeg tenkte å bare prøve å innstallere det igjen nå helt tilfeldig. Og gjett hva, jeg fikk laget en online account i spillet. Men det er selvfølgelig et lite problem til, men det kom sikkert ikke som noen bombe. Når jeg ser på kartet, og trykker på en tilfeldig spiller, bruker det av og til og ikke være noen der i det hele tatt. Men plutselig så kommer det spillere opp når jeg har kjørt litt. Men de lagger noe sinnsykt, og mange av de får bare -//- tegent foran navnt sitt. Veldig irriterende å være så nær ved å få det til å funke. Jeg har nesten samme problem. Jeg kan bare connecte til en person av gangen Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det noen som har svaret på spørsmålet mitt lenger oppe på siden? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det noen som vet om Logitech Formula Vibration Feedback Wheel fungerer i TDU? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nettopp kjøpt meg og installert TDU, men så har jeg nå laget en online profile osv, men problemet er det at når jeg logger inn, kommer det opp; " Du har ikke riktig patch versjon " og jeg trykker på Yes knappen så siden med patchen kommer opp, og jeg installerte 1,66A patchen, men en ting jeg tror var problemet, var at den aller første fila som skulle bli installert svarte ikke eller noe sånt, så jeg prøvde prøv på nytt flere ganger, men til slutt tok jeg ignorer.. Og da fulførte den seg.. Men det kommer HELE tiden opp at jeg trenger å installere den nyeste patchen.. Problemet med den første fila, tror jeg kan være i det at spillet forsatt var oppe, så den ikke fikk gjort noe med fila pga den var i bruk.. Men hvordan skal jeg få avinstallert patchen forså å gjøre det riktig igjen? Er dette en typisk bug ell no?? Håper på RASKT svar.. :-D Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Denne carpacken, er det noe man kjøper på en nettbutikk også får jeg den i posten etter noen dager/uker? Eller er det noe alà Steam?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå