WheelMan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Finnes det noen god måte på å tjene mye penger raskt? Kjøre løp? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jo, men har ikke kommet spesielt langt, så jeg tjener lite på løp... Hvor mye er det du tjener på løp etter du har kommet ca 50% ? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Transport av biler, uten damage er det du får mest penger av. Egentlig så skulle disse spesialoppdragene + de raskeste bilene ikke være tilgjengelige før man har kommet i C-klasse. Det er altfor lett å få de beste bilene for tidlig syns jeg. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jo, du sier kanskje noe der. Jeg er kommet 9% og har allerede fått tak i en Lambo Gallardo, ikke at det er en av de beste, men det var ganske så lett å få tak i den... Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg fant patchen på nette..trur det er den som ikke er offisiel...all grafikk bugger jeg hadde ble borte, men etter jeg kjørte til første misson så klikker alt og ting går ikke videre Reinstaller spillet, og last ned TDU_PC_Patch_166A.zip ...så bør det nok funke. Oppdatere skjermkort-drivere også, kanskje? Pantera Har nyeste skjermkort driver og reinstallert/patcha, ting er fortsatt fucked :S jaja gir opp spillet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 En annen måte å tjene penger på: Kjøp deg en Mustang, tune den til level 3, selg den for 3-5 mill. Funka for meg to ganger, tar litt tid før noen kjøper den, men satan å mye penger du tjener Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Noen som har prøvd 1Mill løpet som er rundt hele øya. Er det vanskelig? Hva bil/sykkel har dere prøvd med? Endret 26. mars 2008 av Hansforum Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) En måte å tjene penger er å kjøre løpet midt i byen der du skal komme over 170 mph. Med en rask bil tar dette et par sekunder. Du får 15000 pr gang, så det tar ikke mange minutter å ha 100 000. Faktisk enda raskere enn å hente biler. (Brukte under 4min å få 150 000) Endret 28. mars 2008 av Hansforum Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har prøvd 1Mill løpet som er rundt hele øya. Er det vanskelig? Hva bil/sykkel har dere prøvd med? Joda...kjører det løpet med Pagani Zonda på godt under makstid, og langt foran de andre. Kjørte av veien en del ganger, og kræsja litt, men gikk fint på ca 40 min. Grei måte å tjene penger på det. Pantera Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Er det mye en går glipp av ved å ikke spille online? Jeg har ikke prøvd dette enda, kan jeg bruke min faste profil online, eller må jeg starte en ny helt fra start? Endret 2. april 2008 av Hansforum Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Enkleste måten å tjene penger på er å ta den "time" greia hvor du skal få bilen opp i 180mph, du får 700 000 for det. Om du snur bilen 180grader etter du har passert startstreken er det helt rett strekk, og du bruker ca 15sek på det. Er sånn jeg tjener mesteparten av pengene Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan selger man biler for mange millioner på det der trade greiene? Når jeg prøver å selge kommer det automatisk opp en pris... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan selger man biler for mange millioner på det der trade greiene? Når jeg prøver å selge kommer det automatisk opp en pris... Du må være i online mode tror jeg det var. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mener du å spille med en online profil? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mener du å spille med en online profil? Ja. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er det jeg gjør, men det kommer automatisk opp en pris uansett... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare glem det, jeg fant det ut Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan selger man biler for mange millioner på det der trade greiene? Når jeg prøver å selge kommer det automatisk opp en pris... Det er en exploid som skal være ordnet med patchen.. Uansett om du får dette til nå så vil kontoen din blir resettet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har gjort det flere ganger, er intet problem. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har gjort det flere ganger, er intet problem. jeg også..helt til kontoen min ble resettet.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå