Pantera Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Orker ikke lese igjennom alle 123 sidene her, men det er mulig dette er nevnt før her... Men var det ikke snakk om å legge til flere biler i en eller annen patch til spillet? Synes det er ihvertfall én stor mangel i spillet; Porsche....alle seriøse bilspill bør ha med Porsche Ikke spilt det på ei stund nå, så det er vel på tide å installere det igjen. Men TDU2 er vel kanskje på vei....? Pantera Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Synd at EA har enerett på Porsche navnet, men det blir vel RUF da, som på 360 Endret 27. februar 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360. Der er det jo Ferrari F40 også Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360.Der er det jo Ferrari F40 også Da er det jo helt latterlig at det ikke er det i pc-versjonen også. Pantera Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis det er noe TDU mangler av biler, så er det BMW Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis det er noe TDU mangler av biler, så er det BMW Det nærmste man kommer BMW i spillet, er vel Wiesmann Roadster...den har vel BMW 3 liters rekkesekser... Men ang Porsche, så har jo bl.a Gran Turismo, og sikkert flere andre også RUF med i spillet. Burde vært med i TDU også. Bli'kke noe skikkelig bilspill uten Porsche. Pantera Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hello! Hvordan endrer jeg fra MPH til KPH? Har leita gjennom alle valgmulighetene. (Var usikker på hvordan forkortelsen til kilometer i timen skrives. ) Ganske kult spill igrunn, tiltross for at det er U M U L I G og styre motorsyklene. Endret 10. mars 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Options/display/ units fra imperal til metric Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Herlig spill. Hvordan slutter jeg av et mission for å gå tilbake til kartet uten å avslutte tdu og gå ut i windows? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360.Der er det jo Ferrari F40 også Da er det jo helt latterlig at det ikke er det i pc-versjonen også. Pantera Det ser ut som våre bønner har blitt hørt: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...age=1&pp=30 over 40 nye biler, og en motorsykkel! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360.Der er det jo Ferrari F40 også Da er det jo helt latterlig at det ikke er det i pc-versjonen også. Pantera Det ser ut som våre bønner har blitt hørt: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...age=1&pp=30 over 40 nye biler, og en motorsykkel! Ser ut til at en må betale for det...riktignok ikke mer en 10 euro, men alikevel dårlig...når man allerede har betalt for spillet. Pantera Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360.Der er det jo Ferrari F40 også Da er det jo helt latterlig at det ikke er det i pc-versjonen også. Pantera Det ser ut som våre bønner har blitt hørt: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...age=1&pp=30 over 40 nye biler, og en motorsykkel! Ser ut til at en må betale for det...riktignok ikke mer en 10 euro, men alikevel dårlig...når man allerede har betalt for spillet. Pantera Ehm er det noen andre her som sitter med TDU og ikke får gjort en D**t? bare lurer for jeg får ikke engang startet misson etter den nyeste patchen :S mulig dere veit om hvordan man fikser det? Jeg sitter iværtfall igjen med et veldig dårlig bil spill Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er jo RUF i TDU, på 360.Der er det jo Ferrari F40 også Da er det jo helt latterlig at det ikke er det i pc-versjonen også. Pantera Det ser ut som våre bønner har blitt hørt: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...age=1&pp=30 over 40 nye biler, og en motorsykkel! Ser ut til at en må betale for det...riktignok ikke mer en 10 euro, men alikevel dårlig...når man allerede har betalt for spillet. Pantera Ehm er det noen andre her som sitter med TDU og ikke får gjort en D**t? bare lurer for jeg får ikke engang startet misson etter den nyeste patchen :S mulig dere veit om hvordan man fikser det? Jeg sitter iværtfall igjen med et veldig dårlig bil spill Hvilken patch? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ehm er det noen andre her som sitter med TDU og ikke får gjort en D**t? bare lurer for jeg får ikke engang startet misson etter den nyeste patchen :S mulig dere veit om hvordan man fikser det? Jeg sitter iværtfall igjen med et veldig dårlig bil spill Hvis du mener den offisielle patchen som kom 13 juli 2007, så har ihvertfall ikke jeg hatt noen problemer med den...snarere tvert imot. Prøve å reinstallere, kanskje? Pantera Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ehm er det noen andre her som sitter med TDU og ikke får gjort en D**t? bare lurer for jeg får ikke engang startet misson etter den nyeste patchen :S mulig dere veit om hvordan man fikser det? Jeg sitter iværtfall igjen med et veldig dårlig bil spill Hvis du mener den offisielle patchen som kom 13 juli 2007, så har ihvertfall ikke jeg hatt noen problemer med den...snarere tvert imot. Prøve å reinstallere, kanskje? Pantera Jeg fant patchen på nette..trur det er den som ikke er offisiel...all grafikk bugger jeg hadde ble borte, men etter jeg kjørte til første misson så klikker alt og ting går ikke videre Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg fant patchen på nette..trur det er den som ikke er offisiel...all grafikk bugger jeg hadde ble borte, men etter jeg kjørte til første misson så klikker alt og ting går ikke videre Reinstaller spillet, og last ned TDU_PC_Patch_166A.zip ...så bør det nok funke. Oppdatere skjermkort-drivere også, kanskje? Pantera Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg hadde 126 377 861 kr på spillet for litt siden... nå har jeg bare ca. 85 000 000 man kan lett få 400 000 000 eller så mye som jeg ønsker ^^, Endret 18. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Cheater kalles det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Funker det online? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 er det noen som vil kjøre litt i kveld? drar av startlinja 22.00 i gten(ford) norway27 er navnet. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Finnes det noen god måte på å tjene mye penger raskt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå