Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint.

Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips?

Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ...

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar
Hei, er plagt av at annen hver gang jeg starter spillet så lagger så mye at det er umuligt å spille, men vis jeg trykker (alt + f4) å starter det på nytt igjen så fungerer det fint.

Sliter også viss andre racing biler kjører forbi meg, eller i motsatt kjørefelt så lagger spillet slik at jeg havner i grøfta, å nå i senere tid har jeg problemer med at internett koblingen kobler seg av og på når når jeg starter spiller, noen tips?

Elsker dette spiller, har lyst å få det til å fungere perfekt ...

Det der med hakking annenhver gang du starter spillet har jeg også merket, men det er nok å gå til skrivebordet (Alt + Tab) og tilbake til spillet igjen. Da blir det slutt på hakkingen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en 1600x1200 skjerm da jeg spilte tdu, nå har jeg lyst til å spille det igjen, men nå har jeg en ny skjerm som ikke støtter 1600x1200. Så nå klikker bare spillet hvis jeg prøver å spille med saven min. Jeg kan spille hvis jeg ikke bruker den saven. Noen som vet hvordan jeg kan skifte oppløsningen til saven min?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...