Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Får ikke mitt G25-ratt til å virke. Spillet blir tregt og umulig å kjøre. Har oppdatert driver til mitt Radeon x1600pro skjermkort. Installerte den eneste driveren som jeg kan finne på Logitech's hjemmeside for G25, versjon 5.1.248.0, men der står det nevnt noe om en versjon 5.1.256. Noen som vet hvordan man finner den og er det den man skal ha?

Har søk gjennom emnet her for jeg vet det er mange som bruker samme ratt, men har ikke funnet noe om saken. Har testet maskinen min på System Requirements Lab.com og den passerte helt fint. Spillet virker da også godt med joystick, men det er jo ikke det samme, da. Har selvfølgelig også enabla wheel i options. Har reinstallert Windows en gang og spillet tre ganger.

Jeg vil være veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette, for jeg synes at spillet er helt rått, men er på langt nær så realistisk og morsomt å kjøre uten ratt.

Hvordan får man forresten emoticons og andre 'gadgets' her på siden til å fungere?

Ligger tilgjengelig på de internasjonale sidene til Logitech :)

her er en link:

http://www.logitech.com/index.cfm/441/131&...sid=1&file=

Når det gjelder emoticons på forumet, så tar du bare å bruker den "avanserte / detaljerte" tekseditoren, så er den et fint lite vindu over feltet du skriver inn tekst hvor du kan ser alle smilier :)

Eller så er det bare å prøve seg frem med ": ), : p, : D" osv ..

Takk for forslag, RamGuy, :thumbup: men jeg står fortsatt like fast. I enhetsbehandling vises det 5.1.248, mens hvis jeg går til legg til/fjern programmer, står det 5.1.256, men spillet er ikke blitt noe bedre.

Begynner å lure på, er det noen som får G25 til å virke sammen med TDU?

Nå virker i det minste emoticons igjen. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da var vist denne tråden åpen igjen ettersom reglene for samletråder har blitt mildere.

Noen som spiller dette spillet enda egentlig? Og har dere noe håp for att det kommer en oppfølger selv om Atari ser ut til å slite litt økonomisk?

Lenke til kommentar

Huff ja, det er jo et knakandes godt spill hadde det ikke vert for denne idiotiske bug'en som gjør spillet uspillbart.

btw, spiller du med ratt? Var det ikke noe tulle med X360 versjonen at det hengte seg om du spilte med ratt? Eller kanskje det var et annet spill.

Lenke til kommentar

Etter at jeg fikk 32" og det ble pc skjermen så har jeg begynt å spille litt TDU igjen..

Men tar heretter backup av savefilen for hver økt! Anbefaler alle andre å gjøre det også!

Ettersom hos meg så var save filen borte/slettet en gang jeg startet opp TDU på helt vanlig måte..

Det gjorde at jeg mistet interessen for spillet helt.. skulle ikke tro at det var mulig at

noe slikt kunne skje engang, men har nå funnet ut at det er det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...