Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Og det står jo "TDU servers available" eller hva det står oppi venstre hjørnet på mappen, og allikevel fikk jeg beskjed om at "TDU serverne ikke er tilgjengelige, prøv på nytt senere".

 

Jeg ser ingen aktive "online" aktiviteter på mappen heller, når jeg trykker for å få det vist frem. Det tyder vell på at jeg ikke er oppkoblet? Det er vell stort sett alltid noe å finne av online aktiviteter?

Det skjedde med meg også, ved 1. start av stpillet/online save.

 

Prøv og start spillet på nytt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå fungerer alt for meg, kan se andre spillere osv..

 

Men når jeg fikk kompisen min over, fikset spillet for han. Opprettet en GameSpy ID til han, lastet ned GameSpy Arcade og Comandore.

 

Så oppretter vi en profil en profil til han i spillet, hvor vi da aktiverer GameSpy ID.

Det står det der at det kan ta xx antall sekunder å få koblet til serveren osv..

Så vi må da ha aktivert online delen. Men etter å ha spilt litt, så skulle jeg se om jeg klarte å se han i spillet, så finner vi ut at det står "TDU server is unavailable".

 

Så ser jeg på "profiles" og av en eller annen merkelig grunn er ikke "GameSpy" merket av lengre.

Vi er 100% sikre på at den var det når vi opprettet profilen.

 

 

Da prøver vi å opprette en ny profil, denne gangen er vi definitivt sikre på at vi husket GameSpy.

Men det samme skjer igjen, det står fremdeles "TDU Server is unavailable".

Og nok en gang når vi ser på "profiles" er ikke GameSpy lengre merket av.

 

Da tenker jeg bare det at den ikke er merket fordi han ikke har kontakt med serveren.

Vi er jo 100% sikret på at vi valgte GameSpy da vi opprettet profilen, så hvorfor skulle den ha deaktivert seg selv?

 

Så vi prøver å restarte spillet, uten hell. TDU serveren er fremdeles ikke tilgjengelig.

Og vi er sikre på at han har nett tilgang, da vi begge sitter på samme trådløse nett, og han kan surfe på nettet.

 

Så hva er det som går galt? Kan ikke to personer koble seg opp på serveren fra samme nettverk?

Noe er galt et eller annet sted her, det er jo helt klart. Jeg hadde ingen slike problemer som han har :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har en bil jeg vil gjerne bli kvitt. Jeg mener jeg har sett en plass at det går an å selge bilen, men nå finner jeg ikke det igjen. Så går det an å selge bilen?

 

Jeg kjøpte et hus med 6 garasjeplasser fordi det forige hadde bare 4. Så jeg tenkt jeg skule selge det gamle huset, men ført må jeg frakte over de 4 bilene jeg har frafør. Så hvordan får jeg de til det nye huset? Sikker veldig noob spørmsål, men er ganske noob i dette spillet. :p

Lenke til kommentar
Eller så kan du jo kjøre de da? :fun:

 

Ja var det jeg trodde selv. :p Men når jeg går til det gamle huset og går i garasjen og henter en bil og kjører den til det nye huset. Så når jeg skal hente resten av bilene så må jeg kjøre med en bil til det gamle huset, og for å ta en ny bil så må jeg ta den bilen inn i garasjen igjen. Sånn kan man holde på lenge.

Lenke til kommentar

Får ikke mitt G25-ratt til å virke. Spillet blir tregt og umulig å kjøre. Har oppdatert driver til mitt Radeon x1600pro skjermkort. Installerte den eneste driveren som jeg kan finne på Logitech's hjemmeside for G25, versjon 5.1.248.0, men der står det nevnt noe om en versjon 5.1.256. Noen som vet hvordan man finner den og er det den man skal ha?

 

Har søk gjennom emnet her for jeg vet det er mange som bruker samme ratt, men har ikke funnet noe om saken. Har testet maskinen min på System Requirements Lab.com og den passerte helt fint. Spillet virker da også godt med joystick, men det er jo ikke det samme, da. Har selvfølgelig også enabla wheel i options. Har reinstallert Windows en gang og spillet tre ganger.

 

Jeg vil være veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette, for jeg synes at spillet er helt rått, men er på langt nær så realistisk og morsomt å kjøre uten ratt.

 

Hvordan får man forresten emoticons og andre 'gadgets' her på siden til å fungere?

Lenke til kommentar
Får ikke mitt G25-ratt til å virke. Spillet blir tregt og umulig å kjøre. Har oppdatert driver til mitt Radeon x1600pro skjermkort. Installerte den eneste driveren som jeg kan finne på Logitech's hjemmeside for G25, versjon 5.1.248.0, men der står det nevnt noe om en versjon 5.1.256. Noen som vet hvordan man finner den og er det den man skal ha?

 

Har søk gjennom emnet her for jeg vet det er mange som bruker samme ratt, men har ikke funnet noe om saken. Har testet maskinen min på System Requirements Lab.com og den passerte helt fint. Spillet virker da også godt med joystick, men det er jo ikke det samme, da. Har selvfølgelig også enabla wheel i options. Har reinstallert Windows en gang og spillet tre ganger.

 

Jeg vil være veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette, for jeg synes at spillet er helt rått, men er på langt nær så realistisk og morsomt å kjøre uten ratt.

 

Hvordan får man forresten emoticons og andre 'gadgets' her på siden til å fungere?

 

Ligger tilgjengelig på de internasjonale sidene til Logitech :)

 

her er en link:

http://www.logitech.com/index.cfm/441/131&...sid=1&file=

 

Når det gjelder emoticons på forumet, så tar du bare å bruker den "avanserte / detaljerte" tekseditoren, så er den et fint lite vindu over feltet du skriver inn tekst hvor du kan ser alle smilier :)

 

Eller så er det bare å prøve seg frem med ": ), : p, : D" osv ..

Lenke til kommentar
Hmm..

 

Jeg og kompisen min har prøvd litt frem og tilbake nå.

Og det har seg slik at vi blir kastet ut når en av oss logger på, altså jeg blir kastet ut om han logger på mens jeg spiller, og han blir kastet ut om / når jeg logger på..

 

Sinnssykt irriterende!!

 

Dere spiller på samme konto/produktnøkkel/nettverk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...