Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Test Drive Unlimited PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som sliter med TDU og SLi?

TDU'n min stopper opp etter noen minutters spilling. Jeg har satt på at maskinen skal pipe når GPU går over 85 graader, og så det er ikke temp som er problemet....

Det klikker hos meg også, + at det klikker hos di fleste vennene mine som prøver og spille :/.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

TDU'n min stopper opp etter noen minutters spilling. Jeg har satt på at maskinen skal pipe når GPU går over 85 graader, og så det er ikke temp som er problemet....

Det klikker hos meg også, + at det klikker hos di fleste vennene mine som prøver og spille :/.

Men jeg som har den SUPER PC-en der klikker det aldri:P

Har hatt noen få problemer, der PC-en hengte seg å jeg måtte restarte PC-en men da funket det igjen når jeg restarta.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Men jeg som har den SUPER PC-en der klikker det aldri:P

Har hatt noen få problemer, der PC-en hengte seg å jeg måtte restarte PC-en men da funket det igjen når jeg restarta.

Du har alltid problemer, plutselig blir fargene dine fucked osv :p

klovn

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Noen her som faktisk spiller offline? :)

spilte før jeg hadde ekte TDU ;)

Hmmz.. Jeg får prøve å re-innstallere XP da.. CoD4 henger seg med en gang jeg prøver å starte å spill og Crysis DVD-en virker ikke lengre :( Skal gi rapport ang TDU etter format ;)

Er det veldige store forskjeller? :wee:

lurer på å skaffe meg "ekte".

hvordan er spille egentlig? Som WoW, bare med biler?

Lenke til kommentar

Jeg kjørte SLi før, du måtte endre navnet på .exe fila til noe annet, husker ikke helt. Prøv og søk på google :)

---

Vil bare nevne, at TDU ikke selges i Norge lengere. Eller, det selges enn så lenge, men det tas ikke inn :(

så, jeg dro til sverige og kjøpte spill jeg, og har nå ENDELIG online (og en TVR og en Ferrari) :D

Noen som blir med og cruise til helga? :wee:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Nå finnes det faktisk pirat versjoner der ute, som virker online da.

Det jeg lastet ned gjorde hvert fall det.

Må bare understreke at jeg lastet ned for å teste det da :p

Kjøpte det for et par timer siden via nettsiden, og har nå lastet alt ned, installert og oppdatert :)

Tok faktisk litt tid før jeg fattet at jeg måtte aktivere GameSpy ID for å få tilgang til online delen.

Jeg var helt fortvila her, når det stu "TDU servers is unavailable"

Online delen er jo et helt genialt trekk med dette spillet! :D

Og jeg og kompisen min skal stor kose oss sammen online :)

Det som var litt dritt, var jeg den første profilen jeg opprettet var uten GameSpy ID, når jeg fattet at jeg måtte ha det for å aktivere online. Så kunne jeg ikke bare aktivere GameSpy ID på min eksisterende profil, men måtte opprette en ny en :dontgetit:

Det er vell sikkert for å unngå at folk kanskje deler saver osv? Ser jo logikken, men det kan fort være litt kjipt for folk som finner ut det for sent og har spilt i flere dager og må starte helt på nytt. For meg gjorde det ikke så mye, ettersom jeg bare hadde spilt i 1time.

Men jeg får alltid beskjed om at TDU serverne ikke er tilgjengelige, prøv på nytt senere eller noe sånt.

Er dette et allment problem? Eller er serverne kanskje nede nå?

Online delen er jo (for meg hvert fall) en utrolig viktig del av dette spillet, så vil jo svært gjerne komme på serveren.

Og det står jo "TDU servers available" eller hva det står oppi venstre hjørnet på mappen, og allikevel fikk jeg beskjed om at "TDU serverne ikke er tilgjengelige, prøv på nytt senere".

Jeg ser ingen aktive "online" aktiviteter på mappen heller, når jeg trykker for å få det vist frem. Det tyder vell på at jeg ikke er oppkoblet? Det er vell stort sett alltid noe å finne av online aktiviteter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...