Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg så dritt lei at dette spillet henger seg opp, er det noen som har hatt samme problemet og fått fiksa det ?

 

Dette har ikke jeg fått fiksa på enda heller : (

Som regel så klikker spillet innen 15min, men er noen ganger jeg kan kjøre i flere timer uten problemer.

Så jeg veit ikke hva som er problemet jeg : (

Lenke til kommentar

Spillet mitt har enda ikke spurt meg om cd-keyen, er ikke det et dårlig tegn da? Når jeg prøver å opprette en onlineprofil får jeg enten invalid password eller invalid nickname. Forandrer jeg de til noe annet krajser spillet. Og ja, jeg har forwarda alle portene, samt slått av brannmur og antivirus da jeg prøvde dette. Likevel får jeg av og til også meldinga "unable to connect to the test drive unlimited server, please check your network status and try again."

Lenke til kommentar
Blir vel til at jeg må ut og være sosial! :(

:D Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p ;)

 

Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra...

Får håpe de gjør det bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Blir vel til at jeg må ut og være sosial! :(

:D Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p ;)

 

Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra...

Får håpe de gjør det bedre neste gang.

 

Har di lagt ut bugfixes da ? :p

Lenke til kommentar
Blir vel til at jeg må ut og være sosial! :(

:D Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p ;)

 

Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra...

Får håpe de gjør det bedre neste gang.

 

Jeg sitter på jobb nå da, men har min kjære laptop som kan brukes som trøst i nøden :)

 

Jeg har ikke har noe særlig problemer med spillet faktisk (når det finnes feil, så pleier som regel jeg å ha dem...)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...