rbr Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 noen som kjører i kveld? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 noen som kjører i kveld? Sry, defekt skjermkort. Orker ikke å spille med lagg. Hadde vært med ellers Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sorry, spillet funker ikke enda jeg har forwarda 100000000000000 porter i routeren, hadde det funka hadde jeg blitt med tvert. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 noen som kjører i kveld? Jeg hadde blitt med hvis ikke profilen ble slettet helt tilfeldig en gang jeg startet opp spillet. Konklusjon er at nesten alle har problemer med spillet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jepp, jeg har lyst å prøve å fikse spillet, men jeg er redd hodet mitt kommer til å eksplodere av sinne og frustrasjon hvis jeg begynner å røre det. Derfor lar jeg spillet ligge å samle støv i hylla mi. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå er jeg så dritt lei at dette spillet henger seg opp, er det noen som har hatt samme problemet og fått fiksa det ? Dette har ikke jeg fått fiksa på enda heller : ( Som regel så klikker spillet innen 15min, men er noen ganger jeg kan kjøre i flere timer uten problemer. Så jeg veit ikke hva som er problemet jeg : ( Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 PoWerRaZer: Spiller du med ratt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Spillet mitt har enda ikke spurt meg om cd-keyen, er ikke det et dårlig tegn da? Når jeg prøver å opprette en onlineprofil får jeg enten invalid password eller invalid nickname. Forandrer jeg de til noe annet krajser spillet. Og ja, jeg har forwarda alle portene, samt slått av brannmur og antivirus da jeg prøvde dette. Likevel får jeg av og til også meldinga "unable to connect to the test drive unlimited server, please check your network status and try again." Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Prøv og lag deg en bruker på GameSpy sine sider, kanskje det funker? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som er med å kjøre litt nå? Ingame nick saiyaman92 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Prøv og lag deg en bruker på GameSpy sine sider, kanskje det funker? Nei, funker fremdeles ikke, samme greia. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 noen som kjører i kveld? sry har pirat Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For øyeblikket er skjermkortet mitt til ombytte, visa kortet mitt uten sikkerhets kode (CV2?) og GT er enda ikke kommet i butikkene! Litt spilling på meg ja... Blir vel til at jeg må ut og være sosial! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir vel til at jeg må ut og være sosial! Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra... Får håpe de gjør det bedre neste gang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir vel til at jeg må ut og være sosial! Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra... Får håpe de gjør det bedre neste gang. Har di lagt ut bugfixes da ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Blir vel til at jeg må ut og være sosial! Ja det er jo helt tragisk!! Men trøsten er jo at du fortsatt har internett, så du slipper å møte folk i virkeligheten da bIsk0p Forøvrig utrolig at det er så vanvittig mange som har problemer med dette spillet, og bugfix fra Atari virker ikke til å gå så veldig bra... Får håpe de gjør det bedre neste gang. Jeg sitter på jobb nå da, men har min kjære laptop som kan brukes som trøst i nøden Jeg har ikke har noe særlig problemer med spillet faktisk (når det finnes feil, så pleier som regel jeg å ha dem...) Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Min versjon har blitt veldig rar i det siste. Plutslig bare klikker det og henger seg. Hjelper det og slette det og instalere igjen? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette har skjedd med svært mange, også blant flere jeg kjenner inkludert meg selv. Jeg har ikke funnet noen løsning på problemet enda. Det har ikke hjulpet å reinstallere hos meg vertfall. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette har skjedd med svært mange, også blant flere jeg kjenner inkludert meg selv. Jeg har ikke funnet noen løsning på problemet enda. Det har ikke hjulpet å reinstallere hos meg vertfall. Hjelper nok ikke og reinstalere her heller.. Uff Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er rare greier. Kjenner jeg blir meget forbannet når det skjer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå