Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..da er det bare å vente på TDU2.

Det går vel ikke an å håpe på en ny patch heller. Men det har i så fall vert flott. Spillet er jo nesten ikke spillbart nå, låser seg etter en halv time :thumbdown:

 

Ikke en halv time engang, 5-15 minutter.. Går jo ann og håpe på en ny patch men tviler på at det blir så mye bedre... -.-

 

 

Edit: Nå skal det sies at jeg ikke har spillt Tdu mer en over en uke. Så jeg har ikke peiling på hvor lang tid det tok fra første patch kom osv..

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm, jeg får fremdels ikke spillet mitt til å funke. Jeg har forwarda alle portene til både gamespy samt test drive sine. I tillegg er brannmuren i routeren slått helt av og skal la all trafikk passere fritt igjennom ruteren. Men ikke f*** om det vil funke. Når jeg prøvde å lage en ny online account med en helt annen mailadresse enn den jeg har, så kom feilmeldinga "invalid password" opp hver eneste gang uansett hvilket passord jeg skrev inn. Skiftet jeg derimot til min egen mailadresse så krasja spillet og jeg fikk den klassiske windowsfeilmeldinga, om at det er oppdaget et problem og programmet må avsluttes..... Når jeg da starta spillet opp på nytt var det tilbake til den samme meldinga som før, "Failed to connect to the TEST DRIVE server.

Please check your network status and try again"

Lenke til kommentar
Hei. Har kommet ganske langt på spillet nå. Men har et problem. Det er noen bilsjapper jeg IKKE finner. Er det noen som har lyst til å ta et bilde av av kartet og sende til meg på PM?

 

Takk på forhånd.

 

Jeg trodde alle shappene var på kartet fra før av. Men søk google, så finner du kartet.

Lenke til kommentar
Hei. Har kommet ganske langt på spillet nå. Men har et problem. Det er noen bilsjapper jeg IKKE finner. Er det noen som har lyst til å ta et bilde av av kartet og sende til meg på PM?

 

Takk på forhånd.

 

Jeg trodde alle shappene var på kartet fra før av. Men søk google, så finner du kartet.

 

Ja faen :p . Så det nå. Hehe,da var motorsykkelene i boks :) .

Lenke til kommentar
Hei. Har kommet ganske langt på spillet nå. Men har et problem. Det er noen bilsjapper jeg IKKE finner. Er det noen som har lyst til å ta et bilde av av kartet og sende til meg på PM?

 

Takk på forhånd.

 

Jeg trodde alle shappene var på kartet fra før av. Men søk google, så finner du kartet.

 

Ja faen :p . Så det nå. Hehe,da var motorsykkelene i boks :) .

 

Heldig du, som kan spille uten att det henger seg :(

Lenke til kommentar
Heldig du, som kan spille uten att det henger seg :(

 

Ja :p . Får ikke kjørt på verdens beste grafikk da men. Noen som vet om det kan bli mye bedre om jeg kjøper nytt skjermkort?

 

Har:

 

Intel Pentium D CPU 2.80GHz.

2 GB ram.

Radeon x600 265MB.

 

Prøv denne testen, burde gi en god pekepinne på hva som burde gjøres med ;) Mer video minne er anbefalt.

Lenke til kommentar
Heldig du, som kan spille uten att det henger seg :(

 

Ja :p . Får ikke kjørt på verdens beste grafikk da men. Noen som vet om det kan bli mye bedre om jeg kjøper nytt skjermkort?

 

Har:

 

Intel Pentium D CPU 2.80GHz.

2 GB ram.

Radeon x600 265MB.

 

Prøv denne testen, burde gi en god pekepinne på hva som burde gjøres med ;) Mer video minne er anbefalt.

 

Får bare MASSE unknown og undefined greier jeg :p

Lenke til kommentar
Nå er jeg så dritt lei at dette spillet henger seg opp, er det noen som har hatt samme problemet og fått fiksa det ?

Mitt blir på mystisk vis helt fint hvis jeg kjører uten overklokk på skjermkort :p

 

EDIT: Bortsett fra litt smålagg da :)

Jeg har dell maskin, så det betyr at jeg ikke kan overklokke. Så det er nok ikke det som er problemet dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...