Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med at spillet av og til begynner å hakke. Jeg har slått av det meste som kjører i bakgrunnen, men har fortsatt litt hakking noen ganger. Og når det først har begynt er det slik at Alt + Tab ikke fungerer og CTRL + ALT + DELETE fungerer ikke alltid heller. Dermed må jeg manuelt starte maskinen på nytt og egentlig bare håpe på at det ikke skjer igjen.

 

Har en 3500+ Winchester, 3 GB RAM og et GeForce 7600 GT med driverversjon 6.14.00 (trodde jeg hadde en annen, men etter at nvidia kom med det udugelige nye kontrollpanelet er det umulig å finne ut hvilken driver man har. Jeg kunne nemlig sverge på at jeg har en driver som er nyere enn 61..)

Lenke til kommentar

Mulig jeg har funnet en løsning. Vet ikke om den er nevnt før.

 

Gå inn på options og lek deg litt med innstillingene for ratt, joysticks osv. Mitt spill ble helt i orden etter at jeg trykket på "Enable Wheel". Rare saker egentlig, for jeg har kjørt med Logitech ratt hele tiden. Men det måtte tydeligvis aktiveres inn der for at spillet skulle slutte å hakke, henge seg osv.. Nå har jeg spilt 1,5 timer uten problmer, i sterk kontrast til de 5 minuttene jeg hadde før.

 

Når jeg tenker meg om så har alltid force feedbacken gått berserk når TDU har hengt seg opp.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Mulig jeg har funnet en løsning. Vet ikke om den er nevnt før.

 

Gå inn på options og lek deg litt med innstillingene for ratt, joysticks osv. Mitt spill ble helt i orden etter at jeg trykket på "Enable Wheel". Rare saker egentlig, for jeg har kjørt med Logitech ratt hele tiden. Men det måtte tydeligvis aktiveres inn der for at spillet skulle slutte å hakke, henge seg osv.. Nå har jeg spilt 1,5 timer uten problmer, i sterk kontrast til de 5 minuttene jeg hadde før.

 

Når jeg tenker meg om så har alltid force feedbacken gått berserk når TDU har hengt seg opp.

 

Nei, den har jeg alltid hatt på så enable wheel funker nok ikke. Og force feebacken min har heller ikke gått berserk når det henger seg opp :s

 

 

Edit: Leif

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...