Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er mp? Dette virker svært gøy. Er det slik at man må reparere bilen hvis den blir ødelagt?

9608715[/snapback]

Multiplayer er morsomt det. Blir litt ensomt med singleplayer i for lang tid..

I MP så kan man cruise litt/kappkjøre litt... er ekstra morsomt når man er

medlem i en klubb. Da ting blir litt mer arrangert. Og niks, det går dessverre

ikke ann å ødelegge bilene. Dvs intet behov for reperasjon.

Lenke til kommentar
Følte for å ta et par screens..

9608677[/snapback]

Jeg å :D, kan være litt store men

 

Har ikke så mange da men:

 

20070817171510.jpg

 

20070817173725.jpg

Fart: ca 300+, her leker vi ikke med myndighetene :D

 

20070819174846.jpg

F1 vs F1 GTR (kan ha vært postet før?)

 

20070819181406.jpg

(kan også ha vært postet før)

 

20070930205020.jpg

Og enda mer av hjørnedriftinga mi :p, var litt fornøyd med den her :wee:

 

20070930210220.jpg

Leke litt med GTen <3

 

20070930220421.jpg

Lamboen min <3, ny driftebil :D

 

20070809132944.jpg

Mer GT drifting...

 

EDIT: så ikke før nå at jeg har to GTer :!:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Kjøpte spelet på Digital River, har installert og formatert litt i det siste, 2 ganger, og nå 3dje gangen så er det vist bom stopp, ingen meir aktivering... er det slik på pc dvd romen også eller?

 

Har sendt epost til atari, men det kunne gå 7 til 10 dager, faen for noke drit.

9556435[/snapback]

 

Litt off topic, men hvis det er aktivering av lovlig windows xp/vista det er snakk om her, så er det bare å ta en telefon til microsoft, så får du ny aktiveringskode!

9594098[/snapback]

 

Seffolgeli ikkje XP/Vista, men aktivering av spelet.

Du kan kjøpe TDU online og laste det ned, det gjorde eg, men da var det kun 2 aktiveringer før man må til med noke manuelle greier. Har fått fixa det nå.

Lenke til kommentar

Seffolgeli ikkje XP/Vista, men aktivering av spelet.

Du kan kjøpe TDU online og laste det ned, det gjorde eg, men da var det kun 2 aktiveringer før man må til med noke manuelle greier. Har fått fixa det nå.

9618882[/snapback]

 

Jeg mener at det er 5 aktivasjoner og etter det sender du en e-mail til de som selger det og ber om fler aktiveringer.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som kjører med manuelt gir og clutch i spillet? ;)

 

Synest det blir drit heftig med Logitech G25

9660357[/snapback]

 

Ja, kjører også med G25, bruker clutch manuelt gir og 900 grader styring :thumbup:

 

Vet jo selvsagt at spillet egentlig bare har 220 grader styring eller no sånt, men hvis man setter linearity på max, og litt mer sensitivitet på styringen så funker det fett med 900 grader :D

Lenke til kommentar

Jeg har en Alfa Romeo klasse F, og en Corvette klasse B. Saken er at det er nesten bare løp for klasse F og E. Forandrer dette seg etter hvert? Jeg har bare 13% game progress.

 

Og, hvor kan jeg finne de som selger deler til Corvetten min, og eventuelt Ford og Jaguar (Vurderer en av disse merkene som en bil til å kjøre E-klasseløp med)

Lenke til kommentar
Jeg har en Alfa Romeo klasse F, og en Corvette klasse B. Saken er at det er nesten bare løp for klasse F og E. Forandrer dette seg etter hvert? Jeg har bare 13% game progress.

 

Og, hvor kan jeg finne de som selger deler til Corvetten min, og eventuelt Ford og Jaguar (Vurderer en av disse merkene som en bil til å kjøre E-klasseløp med)

Yes. Det blir lavere klasser etterhvert. Det går gradvis, og ender til slutt med bare A klassen. Altså lavere gevinster i høye klassene, og høye gevinster i lave klassene.

Om forhandlere for deler, så skal det ligge et kart med oversikt lengre bak i tråden, trenger nok bare et lite søk. Eller evt på google, med f.eks TDU + Map, eller lignende. Antar at Corvette og Ford ligger i US Muscles forhandleren, mens Jaguar i britiske forhandleren.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...