Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den enkleste måten å tjene mye penger på er vell å ta biltransport oppdrag, også kjøre forsiktig slik at du får 100% bonus.

 

Hva skal det egentlig til for å drepe denne tråden forresten? Spillet er gammelt nå, get over it :p

9403306[/snapback]

 

Biltransport er kan man jo ikke gjøre om og om igjen + det tar jo faktisk litt tid, kan ikke kjøre som en villmann vil man ønsker 100%.

 

Og det med at tråden dør .. neeh. Bare se på spill om CS. Det kommer jo fremdeles opp NYE tråder om det spillet :p

Lenke til kommentar
Hva betyr egentlig det tallet nede i venstre hjørne av gps'en? (med symbol av en person)

9404606[/snapback]

Tegnet er jo altså en person, så da vil det si at tallet er

for hvor mange online spillere/AI's det er rundt deg.

Altså som er aktive og som du kan møte.

9404639[/snapback]

Aha, takk for svar :)

Jeg bare lurte, spiller ikke online, og har som jeg alltid gjør med bilspill, lastet ned "fix" for alle biler/alle baner. Hvis jeg ikke har misforstått betraktes det som juks om man spiller online TDU.

Juks online har jeg ikke noe til overs for, men jeg er ikke så interessert i spill/konkurranse delen av slike spill, enten det er TDU, R.Burns, GT-Legends eller hva det nå er. Jeg liker kjøringen, og har mine favoritt biler, og favoritt baner i slike spill. Og er da altså ikke interessert i å kjøre Mini-Morris på diverse baner for å gjøre det jeg vil.

 

Merkelig greier det med pedaler/gir da Scotty, det at en annen på RSC bruker det burde jo gi håp om at det ikke er helt umulig. Har du også prøvd å reinstallere TDU?

For det fungerer fint i andre spill nå eller?

Lenke til kommentar

Forresten, flere har snakka om å drifte. Jeg lurer litt på hva dere mener med det.

 

Drifter man når man få litt rompesleng ved å trykke gassen litt hard i en sving?

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg prøver å lære meg å drifte selv (på bein vei) og tar gjerne i mot tips om hvordan sånt skal gjennomføres.

 

Jeg har G25 for dem som lurer :)

Lenke til kommentar
Forresten, flere har snakka om å drifte. Jeg lurer litt på hva dere mener med det.

 

Drifter man når man få litt rompesleng ved å trykke gassen litt hard i en sving?

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg prøver å lære meg å drifte selv (på bein vei) og tar gjerne i mot tips om hvordan sånt skal gjennomføres.

 

Jeg har G25 for dem som lurer :)

9446547[/snapback]

 

du bruker gassen til å kontrollere driften, du kan også rive opp brekke hvis du vil få en skikkelig drift!

 

Ser du har 8800gts, drar du tdu på max?

Lenke til kommentar
du bruker gassen til å kontrollere driften, du kan også rive opp brekke hvis du vil få en skikkelig drift!

 

Ser du har 8800gts, drar du tdu på max?

9446565[/snapback]

 

Jeg prøver å bruke setifugalkraften til å skaffe med sladd, håndbrekke er mer for svinger (øver på dette og faktisk) Jeg sliter med å ikke gå for langt rundt. Klarer 3-4 vendinger, men så ender jeg som regel opp med snuten i autovernet :(

 

Og joda, 8800GTS er mer enn nok til dette spillet ;) Tror et 7900GS burde være nokk til og med. 8600GT blir ganske litt svakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...