Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg ikke likte shifteren vel ;)

Altså den har greit design, gode knapper osv..

 

men realisme i H shifteren var det ikke å finne.

9325971[/snapback]

 

Realismen er jo grei. Litt lett å grie med kanskje, jeg har en kompis som har kortere gir. Den er MYE vanskeligere å bruke.

 

Men det jeg mener er negativt med giren er at short-shifteren (triptronic-tingen...) ikke har egne knapper. På den måten at man slapp å gå inn i options for å gire med den. Så 8/10 fra meg! =)

Lenke til kommentar

Jeg syns for min del ikke H skifteren er så ille på G25 jeg altså, faktisk var den bedre enn jeg hadde forventet. Men det har sikkert litt med smak og behag, personlige preferanser, og forventninger å gjøre.

 

Det som derimot skuffer meg som er vant med Momo Racing, er gir pads'ene på rattet, de ser finere ut, og sikkert solide og fine, men det er alt for udefinert klikk for min smak. Syns det er lett å gire uten at jeg egentlig hadde tenkt til å gire, og vanskelig å kjenne hva som skjer.

 

Ellers deler jeg bIsk0p's oppfatning om at det godt kunne vært egne knapper for tiptronic, så man letter kunne bytte.

 

Ellers er jeg så langt veldig fornøyd med G25, og pedalene er jo utrolig mye bedre enn Momo. Passer jo veldig fint til TDU dette her også, og har merket at jeg med noen biler må bruke pads på ratt, mens andre biler har H-gir.

Lenke til kommentar
bIsk0p Postet i dag, 06:37

Det er det jeg mener. Burde være mulig å slippe turen inn i options for å burde gir-shifteren.

Ja, tror jeg skjønner hva du mener, savner dette litt i spill som GTR, altså å kunne bruke H-gir eller girspaken som en sekvensiell skifter uten å gjøre annet enn å låse fast spaken.

 

Nå har jeg jo ikke prøvd alle bilene i TDU enda, så kan hende dette vil bli et problem etterhvert, men der syns jeg så langt det har stemt veldig godt med sånn jeg vil ha det av seg selv. Har ikke savnet sekvensiell der enda. Altså kjører jeg AudiS4 er det H-gir, men om jeg kjører Ferrari eller noe sånt blir det gir på rattet, akkurat som de bilene har i virkeligheten.

 

Men ja, det optimale måtte vel være om signalet fra girspak med stikka låst i sekvensiell var akkurat det samme som de flapsene på rattet gir ut, så man kunne sette opp for valgfri bruk av alle de tre måtene å gire, uten å gå i setup. :)

Lenke til kommentar

Nettopp kjørt rundt heile dritten for å få meg mc! Va råkult, men blir jo litt lei av å køyre rundt sånn.

 

Har andre sånn at spelet krasja og du får ein BSOD då dei tar på litt høg oppløysing og grafikk? Går heilt greit med litt lav oppløysing og medium grafikk, men syns det er rart det skal krasje sånn, då PCen min skal kunne takle det heilt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...