Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet lagger noe sykt.. Har 1024*768

9309959[/snapback]

Nå er det også derverre slik med spill som dette at systemkravene er noe ganske annet enn hva som faktisk flyter fint. Men om du går ned på kvalitet, skrur av AA og HDR og denslags, samt bruker view der du bare ser speedometer/turteller, lagger det like ille da også?

 

Fungerer maskinen greit i andre spill?

Lenke til kommentar
Spillet lagger noe sykt.. Har 1024*768

9309959[/snapback]

Nå er det også derverre slik med spill som dette at systemkravene er noe ganske annet enn hva som faktisk flyter fint. Men om du går ned på kvalitet, skrur av AA og HDR og denslags, samt bruker view der du bare ser speedometer/turteller, lagger det like ille da også?

 

Fungerer maskinen greit i andre spill?

9311406[/snapback]

Alt er på det laveste. Hadde kun Sid Meier's Pirates og sammenligne det med, der funka alt fint.

 

Kan det være en patch feil? Jeg skulle lage en internettkonto, da jeg fikk beskjed om at jeg måtte laste ned en ny patch. Jeg gjorde dette, men under instaleringen kom det opp en eller annen feilmelding, men jeg bare trykte videre og innstaleringen ble fullført.

 

Da jeg skulle spille online, fikk jeg samme beskjed igjenn, at jeg måtte laste ned den nye patchen, men når jeg innstalerer den på ny så kommer det bare opp "This patch is already installed" elns...

Endret av LasH
Lenke til kommentar
ja, men med tanke på prisforskjellen på de to så er det ganske mye. Dyr spoiler må jeg si.
En GTR er ikke bare en produksjons-bil med spoiler(uansett hvor mange klistremerker man har på Civic'n sin, så er det ikke en GTR for det :p ). Det er ofte kun "skallet" igjen av den originale bilen.

9311576[/snapback]

He he, godt sagt :D

Du har helt rett i alle fall, man kan jo ut fra tv reklamen få intrykk av at Petter Solbergs Subaru også er praktisk talt helt lik som den i butikken bortsett fra klistremerker og litt større hekkspoiler...

Lenke til kommentar
Mitt TDU sluttet og virke da jeg fikk min nye Samsung SyncMaster 226bw. Jeg ser alle startup videoer men når jeg kommer til menyen minimerer bildet seg og begjynner og flimre... Har prøvd og reinstalere men det hjalp ikke.

 

Noen som kan hjelpe ?

9310727[/snapback]

 

Prøv dette, det skal virke:

Høyreklikk på shortcut iconet til Test Drive Unlimited som ligger på skrivebordet ditt. Hvis du har det da, hvis ikke så kan du gjøre det..

velg som jeg har gjort her og klikk ok..

Start TDU også velger du den oppløsning du skal ha i spillet..

Ikke glem å fjerne den merkingen i shortcutten etterpå..

 

 

168fs58841.jpg

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
ja, men med tanke på prisforskjellen på de to så er det ganske mye. Dyr spoiler må jeg si.
En GTR er ikke bare en produksjons-bil med spoiler(uansett hvor mange klistremerker man har på Civic'n sin, så er det ikke en GTR for det :p ). Det er ofte kun "skallet" igjen av den originale bilen.

9311576[/snapback]

He he, godt sagt :D

Du har helt rett i alle fall, man kan jo ut fra tv reklamen få intrykk av at Petter Solbergs Subaru også er praktisk talt helt lik som den i butikken bortsett fra klistremerker og litt større hekkspoiler...

9311604[/snapback]

mobber du solberg?? :mad::mad:

Lenke til kommentar

He he, neida rbr, det kan vel kanskje tolkes på flere måter. Men mitt hovedpoeng var i grunn bare og understreke poenget til Tordenflesk; at den Subaru Impreza'n man får kjøpt i butikken jo SER rimelig lik ut som Petter's bil. Uten at jeg husker prisen på noen av dem skiller det jo i alle fall noen millioner, og dette er jo altså ikke BARE for de ekstra klistremerkene og den litt kraftigere spoileren. Det er litt forskjeller under det man ser liksom.

(Solberg sin er vel kanskje litt dårligere?, mangler feks tepper og radio, og er ikke like holdbar... :p )

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
He he, neida rbr, det kan vel kanskje tolkes på flere måter. Men mitt hovedpoeng var i grunn bare at den Subaru Impreza'n man får kjøpt i butikken jo SER rimelig lik ut som Petter's bil. Uten at jeg husker prisen på noen av dem skiller det jo i alle fall noen millioner, og dette er jo altså ikke BARE for de ekstra klistremerkene og den litt kraftigere spoileren. Det er litt forskjeller under det man ser liksom.

(Solberg sin er vel kanskje litt dårligere?, mangler feks tepper og radio, og er ikke like holdbar... :p )

9313328[/snapback]

 

Mangler baksete, høytalere, isolasjon, sikkert bagasje rom også. Går dørene hans opp forresten? :p Møkkabil spør du meg! :p

Lenke til kommentar
Mitt TDU sluttet og virke da jeg fikk min nye Samsung SyncMaster 226bw. Jeg ser alle startup videoer men når jeg kommer til menyen minimerer bildet seg og begjynner og flimre... Har prøvd og reinstalere men det hjalp ikke.

 

Noen som kan hjelpe ?

9310727[/snapback]

 

Prøv dette, det skal virke:

Høyreklikk på shortcut iconet til Test Drive Unlimited som ligger på skrivebordet ditt. Hvis du har det da, hvis ikke så kan du gjøre det..

velg som jeg har gjort her og klikk ok..

Start TDU også velger du den oppløsning du skal ha i spillet..

Ikke glem å fjerne den merkingen i shortcutten etterpå..

 

 

168fs58841.jpg

9311992[/snapback]

Det funket ikke det heller :( Jeg vil og si at jeg byttet fra vga til dvi kabel med den nye skjermen

 

Edit : Jeg byttet til VGA kabel og da funket det så skrudde jeg alt ned til det laveste og byttet tilbake til DVI, det funket der og.

MEN når jeg skulle skru opp oppløsningen til 1680x1050 fikk jeg runtime error så jeg prøvde med 1600x900, det funket... så får vel kjøre på det.

Takk for hjelpen :)

Endret av Revolution
Lenke til kommentar
GTR eier F1, punktum!

Nja, jeg syns jo det ser ut som du er på full fart ut i grøfta jeg da men... :!:

 

@Revolution, er jo litt merkelig det der, men om det fungerer med VGA kabelen kan du vel heller bruke den inntil videre? Å kjøre med noe annet enn native oppløsning er jo ikke noe fordel for utseende akkurat.

Lenke til kommentar
GTR eier F1, punktum!

Nja, jeg syns jo det ser ut som du er på full fart ut i grøfta jeg da men... :!:

9316516[/snapback]

Da har du ikke sett meg "hjørnedrifte" :p, være nermest mulig kanten :wee:, og jeg kjørte ikke ut der :)

nice sladd :)

9316565[/snapback]

Takk :wee:

 

Mere bilder fra min tur med GTRen i dag:

 

Nei, jeg traff ikke veggen ;)

 

 

Kjørte ikke ut her heller :p

 

 

Tjaa :whistle:

 

 

Blir dårlig med røyk når du ligger i 100 km/t + :p

 

 

Også leker vi litt med loven, ved og kjøre forbi i 200 km/t :D

Håper det ikke ble for mange bilder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...