Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som blir med en tur??

drar av startlinja klokka 19.00

beklager alt tullet i går.

norway27

9264263[/snapback]

 

Skal se om jeg rekker å bli med en tur :)

putte1988

9264515[/snapback]

 

Jeg vil være med! Hvordan finner vi hverandre?! :D

9265410[/snapback]

 

Velg et sted, f.eks helt oppe til venstre, ved fyrtårnet.

Så står en der stille bare, mens den andre går inn og ut av mappet(m), venter ca 10

sek, og prøver igjen, for å komme på samme server. skal ikke ta så altfor lang tid.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Velg et sted, f.eks helt oppe til venstre, ved fyrtårnet.

Så står en der stille bare, mens den andre går inn og ut av mappet(m), venter ca 10

sek, og prøver igjen, for å komme på samme server. skal ikke ta så altfor lang tid.

9265429[/snapback]

 

Noen som er med på det eller da? :D Jeg stiller meg iallefall der litt og ser hva som skjer ;)

 

Btw, den chat funksjonene i TDU, hvordan virker den? Ingen som svarte meg i sted:(

Lenke til kommentar

Har problemer med Test Drive i online mode. Når den kobler til serveren forsvinner lyden av en eller aen merklig grunn. :no: Noen som har det samme problemet eller vet hvordan man fikser det.

 

Er det foresten en måte å gjøre om en konto som ikke er online til en som er (litt dårlig forklart men dere forstår sikkert :p )

Lenke til kommentar

Dæven så kjedelig det er på jobb når G25 og TDU står hjemme og venter på meg! :dontgetit:

 

Btw, neste helg. Skal vi prøve å få til en skikkelig samling? (Evt senere i uka)

 

Jeg stilte meg opp ved fyrtårnet, og det møtte opp mange. Men ingen norske .. :p Ble til at jeg trengte meg på dem :ph34r:

Lenke til kommentar

Blitt mye TDU spilling i det siste, og med dette begynner litt "feil" å komme fram.

 

Eller, ikke feil, men irritasjons moment. Ting som kunne/brude vært bedre.

 

- Har forresten merket at klokkene i bilen ikke virker, mener å huske at alle sier 12:10, men ikke sikker.

- Noen av speilene er helt på jordet! Viser bilder fra bakken o.l. :S Dessuten er speilene som regel plassert sånn at det ikke er mulig å utnytte dem.

 

En ting som jeg også synes er merkelig, det er nesten umulig å starte en bil på tomgang. Med moren min sin bil, kan jeg starten den på tomgang i andre gir. Kan kjøre på tomgang fra 1-4 gir faktisk.. Det er faktisk bare Viperen jeg har klart å starte i tomgang (tror det var i nedover bakke også...)

Lenke til kommentar
Hvor kraftig pc bør en ha for og spille TDU?

9305003[/snapback]

System Requirements:

 

OS: Windows 2000/XP/Vista

CPU: Intel P4 @ 2.4Ghz pr AMD Athlon 2800+

Minne: 5120mb - 1 Gb recommanded

Hard disk space: 8gb

Dvd-rom drive: 8x minimum

Video: Ati Radeon 9800 256 Vram or Nvidia 6600 GT with 256 mb of Vram.

video cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.

Sound: DirectX 9.0 compatible sound card

DirectX: DirectX 9.0C (included)

Lenke til kommentar

Såda, nok krangling no.

 

Det er ikkje ønskeleg at det på dette forumet blir tilbudt hjelp til å jukse i online spel sidan det gjev ein fordel framfor andre. Eit par innlegg er sletta.

 

Edit: No er dei sletta, gjekk litt fort i svingane. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Blitt mye TDU spilling i det siste, og med dette begynner litt "feil" å komme fram.

 

Eller, ikke feil, men irritasjons moment. Ting som kunne/brude vært bedre.

 

- Har forresten merket at klokkene i bilen ikke virker, mener å huske at alle sier 12:10, men ikke sikker.

- Noen av speilene er helt på jordet! Viser bilder fra bakken o.l. :S Dessuten er speilene som regel plassert sånn at det ikke er mulig å utnytte dem.

 

En ting som jeg også synes er merkelig, det er nesten umulig å starte en bil på tomgang. Med moren min sin bil, kan jeg starten den på tomgang i andre gir. Kan kjøre på tomgang fra 1-4 gir faktisk.. Det er faktisk bare Viperen jeg har klart å starte i tomgang (tror det var i nedover bakke også...)

9286389[/snapback]

Dette med speil er jo ganske allvorlig og noe man får håpe blir fikset. Ellers har du vist også rett i at bilene ikke klarer å kjøre på tomgang. Jeg kan krype forover ved å slure på clutch, men selv om det er helt flatt dør det ut om man ikke gir litt gass på 1. gir.

Det er vel slik at om man begynner å betrakte dette mer som en simulator, enn lekespill er det ikke så vanskelig å finne feil, elle irritasjonsmomenter...

 

Sikker spurt om 100 ganger før i tråden, men gidder noe fortelle hva som må til for å teste motorsykkel. Har mest bare kjørt rundt og ikke kjøpt noe flere biler enn den Audi S3 jeg har. Har vel ca 200K i penger, og har rykket opp fra Novice eller hva det var.

Så, hva gjør jeg får å få motorsykkel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...