Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe spillet.. Men lurer på om det snart kommer en oppfølger snart, som jeg mener å ha lest en eller annen plass, noen som vet noe konkret?

Hvis ikke så sitter jeg atm å venter på at de skal få spillet på lager på cdon :hrm:

9255617[/snapback]

Det kommer til å ta veldig lang tid før TDU's oppfølger kommer. ;)

Atari + kjappe = :nei:

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

For og bruke Xfire må du registrere en bruker, for og kunne logge inn og adde folk til.

Dette programmet er genialt, du kan se hva vennene du har addet til spiller og joine dem + en god chat funksjon som gjør at du kan åpne chatten uten å gå ut av spillet :)

Edit : BTW noen som har lyst og si åsn jeg kommer online på TDU etter å ha lagd en Gamespy account? :p Er spillet online på 1 hovedserver? som man kan cruise rundt elr er det noe annet? (I'm Noob :innocent: )

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Det ble mye unødvendige småinnlegg med unyttig informasjon/småprat og mye unødvendig quoting som gjør at scrollhjulet på musen min skrek i smerte :) Har slettet disse innleggene. Har også slettet noen svar på disse innleggene, så om jeg har oversett nyttig informasjon må dere være meg unnskyldt og kan legge inn denne på nytt.

Lenke til kommentar
Lurer på noke angåande g25. Er det sånn at ein må clutche for å gire? eller er clutchen der berre til pynt?

9257996[/snapback]

Går jo selvførgelig ann å bruke clutchen ;) er ikke bare til pynt.

 

På gir-modulen så kan man velge om det skal være H gir(altså slik som på vanlig bil),

eller bare opp og ned for å gire. På de fleste bilspill kan man velge mellom automat

clutch og manuell clutch.

Lenke til kommentar
Lurer på noke angåande g25. Er det sånn at ein må clutche for å gire? eller er clutchen der berre til pynt?

9257996[/snapback]

Går jo selvførgelig ann å bruke clutchen ;) er ikke bare til pynt.

 

På gir-modulen så kan man velge om det skal være H gir(altså slik som på vanlig bil),

eller bare opp og ned for å gire. På de fleste bilspill kan man velge mellom automat

clutch og manuell clutch.

9258022[/snapback]

Går ann å bruke den ja, men [/u]må en bruke clutchen? Når en kjører med vanlig H gir? Må jo det på en ekte bil.

Lenke til kommentar
Lurer på noke angåande g25. Er det sånn at ein må clutche for å gire? eller er clutchen der berre til pynt?

9257996[/snapback]

Går jo selvførgelig ann å bruke clutchen ;) er ikke bare til pynt.

 

På gir-modulen så kan man velge om det skal være H gir(altså slik som på vanlig bil),

eller bare opp og ned for å gire. På de fleste bilspill kan man velge mellom automat

clutch og manuell clutch.

9258022[/snapback]

Går ann å bruke den ja, men [/u]må en bruke clutchen?

9258112[/snapback]

Nei. Du kan bruke H gir, og sette på automat clutch, så trenger du ikke tenke på

clutchen.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Lurer på noke angåande g25. Er det sånn at ein må clutche for å gire? eller er clutchen der berre til pynt?

9257996[/snapback]

Går jo selvførgelig ann å bruke clutchen ;) er ikke bare til pynt.

 

På gir-modulen så kan man velge om det skal være H gir(altså slik som på vanlig bil),

eller bare opp og ned for å gire. På de fleste bilspill kan man velge mellom automat

clutch og manuell clutch.

9258022[/snapback]

Går ann å bruke den ja, men [/u]må en bruke clutchen? Når en kjører med vanlig H gir? Må jo det på en ekte bil.

9258112[/snapback]

du blir happy om du kjøper rattet uansett.det er otrolig rått.anbefales!! :w00t:

Lenke til kommentar
Hm, muli eg har forklart litt dårlig.

Går det ann å bruke det som på en vanlig bil? Da må en jo ha manuell clutch og h gir. vil det då vere sånn at ein må clutche for å kunne gire?

9258144[/snapback]

Slik som du har spørt spørsmålet nå så svares det:

Ja, det er jo grunnen til at det er clutch, slik at det skal være slik som på virkeligheten.

Så for å sette bilen fra N til 1 så må clutchen inn, og når bilen står stille så må clutchen

sakte ut for å ikke kvele motoren, akkurat som i virkeligheten. Håper jeg svarte på

det du lurte på nå :)

 

Mulighetene er altså:

H gir m/clutch

H gir u/clutch

ON gir m/clutch

ON gir u/clutch

 

ON=opp og ned

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Hm, muli eg har forklart litt dårlig.

Går det ann å bruke det som på en vanlig bil? Da må en jo ha manuell clutch og h gir. vil det då vere sånn at ein må clutche for å kunne gire?

9258144[/snapback]

Slik som du har spørt spørsmålet nå så svares det:

Ja, det er jo grunnen til at det er clutch, slik at det skal være slik som på virkeligheten.

Så for å sette bilen fra N til 1 så må clutchen inn, og når bilen står stille så må clutchen

sakte ut for å ikke kvele motoren, akkurat som i virkeligheten. Håper jeg svarte på

det du lurte på nå :)

 

Mulighetene er altså:

H gir m/clutch

H gir u/clutch

ON gir m/clutch

ON gir u/clutch

 

ON=opp og ned

9258259[/snapback]

bare gå til hjemmesiden til logitech.der finner du alt ut trenger og vite.

Lenke til kommentar
Hm, muli eg har forklart litt dårlig.

Går det ann å bruke det som på en vanlig bil? Da må en jo ha manuell clutch og h gir. vil det då vere sånn at ein må clutche for å kunne gire?

9258144[/snapback]

Slik som du har spørt spørsmålet nå så svares det:

Ja, det er jo grunnen til at det er clutch, slik at det skal være slik som på virkeligheten.

Så for å sette bilen fra N til 1 så må clutchen inn, og når bilen står stille så må clutchen

sakte ut for å ikke kvele motoren, akkurat som i virkeligheten. Håper jeg svarte på

det du lurte på nå :)

 

Mulighetene er altså:

H gir m/clutch

H gir u/clutch

ON gir m/clutch

ON gir u/clutch

 

ON=opp og ned

9258259[/snapback]

Å alle spel registrerar det? Må jo ha de ratte :ohmy:

Lenke til kommentar

He he, endelig et Arcade-spill som også "sære simulatorfantomer" som meg finner morsomt :D Konseptet med at man kan kjøre fritt rundt med god grafikk er veldig tiltalende. Og selv om fysikken ikke er simulator akkurat har de i alle fall ikke sett helt bort fra fysikkens lover.

 

Så dette spillet må jeg jo faktisk ha. Har lest en del i tråden, men dog ikke alle sidene, så lurer på til dere som har fulgt med litt. Cdon.com har jo ikke spillet på lager, men det står 3-5dager levering. Har det stått slik lenge, slik at man faktisk kan regne med 3-5dager, eller burde jeg finne det andre steder?

Kortversjon: hvor kjøper man TDU?

 

Skulebollen Postet i går, 20:03

Å alle spel registrerar det? Må jo ha de ratte

Ja, du har vel stort sett fått svar på ditt spørsmål, det er valgfritt. Om "alle" spill støtter det skal jeg ikke si, men de fleste bra bilspill gjør det.

Kan som eksempler nevne at det passer veldig fint til dette spillet, jeg bruker det på mest realistisk måte, alle hjelpemidler av, og manuell clutch. Da er det slik at om jeg girer uten å clutche går den ikke i gir (går bare i fri), og man må gire på nytt. Og stopper du uten å trå inn, kveles moteren. Mens i andre spill som feks GTR2 kan man gire uten å clutche, siden slike biler har sekvensielle girkasser man bare kan rive over i neste gir. Så der bruker jeg clutch bare ved start og stopp, og av og til ved behov for å gjøre giringer mykere/unngå hjulspinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...