Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Den flyplassen som er ved siden av, som jeg var på, er det ikke asfalt på. Var som å kjøre på gresset.

9248674[/snapback]

Er forøvrig det på begge flyplassene.

Er jo ikke meningen at det skal være mulig å komme inn ditt heller.

 

Edit: 1. post side 100 :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
100 sider om et bilspill på forumet må nesten feires med en seiersrunde rundt Ohau ikveld i min grønne Lambo Murcielago  :D

9248908[/snapback]

 

Hvis i kveld er rundt 7, så er jeg med! :D

 

De som vil være med å cruise, legg meg inn på msn. [email protected] (woohoo, jeg leter etter venner på nettet! :D)

9249578[/snapback]

Geh.. idag altså? Lite typisk, er trening med racing teamet idag.. :roll:

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Hey, tenkte jeg skulle cruise litt på TDU og lurte på om det går ann og få inn mine sanger på radiokanalen ? :hmm:

9250040[/snapback]

Det gjør det ;) Går ann å lage egne radiostasjoner.

 

Står forøvrig i manualen åssen det gjøres, er veldig lett.

"C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\Extras\Manual GB.pdf"

der ligger den ;)

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på. Hvilke bil er raskest i spillet? skulle leke litt kjekkas mot noen botter inne spillet og lagde løp, men så klarte jeg kjøre ut første sving med min Saleen S7 elr noe sånt, makan til hissig bil!

Driving Force rattet mitt er litt fucked elr noe, som gjør at jeg ikke får bremset mer enn en kvart av bremsestyrken :hmm: noen ide?

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Hvilke bil er raskest i spillet? skulle leke litt kjekkas mot noen botter inne spillet og lagde løp, men så klarte jeg kjøre ut første sving med min Saleen S7 elr noe sånt, makan til hissig bil!

Driving Force rattet mitt er litt fucked elr noe, som gjør at jeg ikke får bremset mer enn en kvart av bremsestyrken :hmm: noen ide?

9251550[/snapback]

kan være noe dritt inni pedalsettet.hadde det problemet en gang.løste det ved og bruke litt lufttrykk inni. :)

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...