Gå til innhold

ATI V7350 - 3D mark

Nordentro

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er hver dag CAD/ DAK kort blir testet på 3D mark og lagt ut på forumet så tenkte jeg skulle poste mine resultater fra idag. Foreløpig bare testet 05 versjonen.

Faktisk overasket over at CAD kortet banket mitt MSI 7800gtx som jeg har i Stue oppsettet mitt... Alt på default begge steder, ikke overklokket.

3D mark 05:

FIREGL v7350 score: 7819

MSI 7800GTX score:6745

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det ikke er hver dag CAD/ DAK kort blir testet på 3D mark og lagt ut på forumet så tenkte jeg skulle poste mine resultater fra idag. Foreløpig bare testet 05 versjonen.

Faktisk overasket over at CAD kortet banket mitt MSI 7800gtx som jeg har i Stue oppsettet mitt... Alt på default begge steder, ikke overklokket.

3D mark 05:

FIREGL v7350 score: 7819

MSI 7800GTX score:6745

:)

7805466[/snapback]

Egentlig forventet. Topp CAD/CAM kortene yter godt også i spill. Først når du kommer til entry/midrange kort i CAD-klassen at de faller helt igjennom i spill i forhold til spillkortene. En Firegl 3100/3200/3300 f.eks, er HELT på trynet spillmessig.

Lenke til kommentar
Takker for bidraget! :)

Hvordan er det å spille med det kortet?

Hvilke specs har det?

7805745[/snapback]

Har montert kortet idag sammen med ny strømforsyning så jeg har ikke fått testet det i spill enda :roll: Kommer med en oppdattering når det er gjort...

Til en pris av 2-3 8800GTX kort så er det ikke noe å anbefalle som spillkort i forhold til ytelse ;) Det var mer av ren nysgjerrighet at jeg kjørte en 3d mark på det. Kanskje det blir tid til litt Battlefield mellom slagene. I DAK programmer sparker den forresten fælt :D

Specs:

Memory Configuration 1GB

Memory Controller Interface 512bit ring bus

Memory Bandwidth 41.6GB/sec

Geometry Engines 8

Vertices per second 1200M

Pixel Shader Processors 16

Pixel Operations 9.6G/sec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...