mard Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Når jeg lukker pcn min stopper alt av musikk og internett... Er det mulig å skru av dette ? sånn at jeg kan være på msn å høre på musikk og laste ned osv men skjermen er nede ? MVH Martin PC: Acer aspire 1642zwlmi Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Høyreklikk på skrivebordet, skjermsparer => strøm => avansert. Bare sett at når du lukker lokket skal ingenting skje. Ikke sikker på rekkefølgen, jeg har ikke windows en gang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Høyreklikk på skrivebordet, skjermsparer => strøm => avansert. Bare sett at når du lukker lokket skal ingenting skje. Ikke sikker på rekkefølgen, jeg har ikke windows en gang. 7805455[/snapback] ja dette problemet hadde jeg og så jeg så litt rundt i kontrollpanel og fant strømstyringen gjør som følger: kontrollpanel\sett til klassisk visning isteden forkategorivisning\strømalternativer\kategori avansert og den nederste baren hvor det står "når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen: og alternativet gjør ikke noe da skulle det gå... noe rotete forklaring men håper du forstår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå