SisXo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Kom Feil mld. igjen Lenke til kommentar
SisXo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg veit ikek hva som er feil :S Rutern Bruker vi både til Tråløst og Kabel. Veit ikke om d kan ha noe å si. må skjer d samma med tråløst. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Det er ikke noen forskjell om du forwarder til trådløst eller kabel. Kanskje en ide å sjekke om du kan oppgradere firmware. (Pass på å velge annex_B om det er routermodem) Kan ikke skjønne at du skal få den feilmeldingen. Endret 26. januar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
SisXo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan opgraderer jeg firmware? hehe. kan ikek så mye om Ruter osv Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Det gjør du ved å logge deg inn på routeren og følge menyene. Sjekk om du finner firmware her: http://www.billion.com/support/download/qig/qig.php Endret 26. januar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
SisXo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Takk!! Fikk Ikke Feil mld. nå Håper d Funker da troe du d kan være grunnen til Client timed out? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kan være en bug i tidligere firmware, det er jo slikt de har firmwareoppdateringer for Lenke til kommentar
SisXo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 takk. d funka, men jeg får fortsatt Client timed out ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå