Gå til innhold

Hvordan feste MCP655 i 5.25 brønn plasser ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 blokker, nei nå tuller du vel ?

1 på nord

1 på sør

+2 på mosfet

=

4 blokker og en på CPU ;)

På 939 så er det vel 1blokk på HK i form av chipset ?

De ram sinkene som følger med MCW60 da funger de eller har du en å anbefale ?

Vil helst ha så få vifter som mulig ;)

De har cooltek i USA også, bare under swiftech-navnet.

7807134[/snapback]

Men de koster mer enn Dangerden Backice Pro III og jeg kjører et veldig stramt budsjet her så om jeg for råd til alt dette er jeg neimen ikke sikker på nå da jeg ikke kommer inn på banken (Har rotet bort inn logings greia) og jev vet heller ikke hvor mye jeg for på bursdagen min til Onsdag :fun:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
3 blokker, nei nå tuller du vel ?

1 på nord

1 på sør

+2 på mosfet

=

4 blokker og en på CPU ;)

På 939 så er det vel 1blokk på HK i form av chipset ?

De ram sinkene som følger med MCW60 da funger de eller har du en å anbefale ?

Vil helst ha så få vifter som mulig ;)

De har cooltek i USA også, bare under swiftech-navnet.

7807134[/snapback]

Men de koster mer enn Dangerden Backice Pro III og jeg kjører et veldig stramt budsjet her så om jeg for råd til alt dette er jeg neimen ikke sikker på nå da jeg ikke kommer inn på banken (Har rotet bort inn logings greia) og jev vet heller ikke hvor mye jeg for på bursdagen min til Onsdag :fun:

7807152[/snapback]

4 blokker gjør ikke saken stort bedre :p . På 939 trenger man da ikke vann i det hele tatt, kjører stock kjøler uten vifte jeg :tease: . 400 HTT går i hvert fall fint, uten at jeg har prøvd noe lenger.

Har ikke noen gode forslag egentlig, vet ikke helt åssen mosfetene er på det hovedkortet.

Btw, hvor får du MCW30 til $20?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Vel når den måler 70 grader stock idle og nesten 90 grader stock under load og det målt på kjøleren med temp måler så sier det sitt og det er en del som har fått samme resultat !

7807332[/snapback]

Hmm, chipsetene er jammen blitt varme :p . Jeg ville nok skaffa meg en 1x120mm radiator og billig pumpe til hovedkortet alene da, 4 blokker ekstra sammen med cpu og gpu er ingen god kombinasjon... Mye ekstra varme og veldig mye ekstra flowbegrensning.

Lenke til kommentar

Så er det, det med tyngde og plass da :innocent:

Hvis mosfet går på luft eller egen "side kanal" så blir det vel ikke så mye motstand ?

Da blir det kun 2stk MCW30 og en Apogee GT !

Åsså er det begrennset hva bestefar for med seg i kofferten :roll:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Åsså er det begrennset hva bestefar for med seg i kofferten :roll:

7807377[/snapback]

:p

MCW30 i seg selv begrenser jo ikke så fryktelig mye, den er jo bare helt flat inni. Du får jo vurdere selv om det virkelig er nødvendig med vannkjøling på mosfetene, jeg vet ikke helt hvor mye varme de utvikler :hmm:

Tyngde? E du'kkje mannj? :tease:

Lenke til kommentar
Tyngde? E du'kkje mannj? :tease:

7807417[/snapback]

Er ikke "voksen" før på Onsdag :tease:

Liker å ha det så lett som mulig jeg.

Han må kanskje ta tingene ut av selve forpakkningen :sad:

For ikke delene for den 14-16 mars uansett så om han ike sender i de posten med toll gebyr og det hele :thumbdown:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Du tok meg der, men så har den hjul og det var en grei kvalitets kabinett til en billig penge som også er MAXI og er mye brukt !

Begynner å lure på om jeg skal ha radiator på toppen, men om så hvordan for jeg tømt den for luft når radiator er på toppen ?

Lenke til kommentar
Du tok meg der, men så har den hjul og det var en grei kvalitets kabinett til en billig penge som også er MAXI og er mye brukt !

Begynner å lure på om jeg skal ha radiator på toppen, men om så hvordan for jeg tømt den for luft når radiator er på toppen ?

7807573[/snapback]

Det skjer av seg selv da :p . I hvert fall for meg så gjør det det...

Men jeg klager ikke på kabinettet, men det er ikke det du kjøper om du vil ha et lett kabinett :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...