Gå til innhold

SoundMax Integrated Digital Audio

Anbefalte innlegg

Jeg finner magne lyd drivere, men ingen funker :S dår jeg prøver å laste ned soundmax driver får jeg en mld om at de ikke finner en lyd driver. Noen Som veit hva som er feil eller kan finne en driver til meg?

Alt funka som d skulle før jeg reinstalerte windows

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må innstalere driver cden som fulgte med hovedkortet, her vil du finne en innstalasjonsfil for lydkortet ditt. Når den er innstalert, kan du laste ned de nyeste oppdateringene, som det høres ut som du allerede har gjort, og innstalere dem, da det sikkert er fikset en del bugs siden drivercden ble produsert :thumbup:... (For meg høres det ut som dette er problemet ivertfall :) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dessverre har Asus slike dynamiske sider, så jeg kan ikke gi deg en link direkte til siden som er relevant for ditt hovedkort.

Men her er lenker til filer:

Description: SoundMAX AD1988A Audio Driver V5.10.01.4530 WHQL for Windows 2000/XP/2003.

Nedlasting:

Global

Europe

-----------------------------------------------------

Description: SoundMAX ADI1988A Audio Driver V6.10.01.5100 for Windows 32/64bit Vista (BETA)

Nedlasting:

Global

Europe

Hentet fra Asus' support/download-sider.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har prøvd å laste ned lydkort driverene som jeg fant på Asus sine hjemmesider, men det kommer opp:

"Lyddriverfilene er ikke kompatible med maskinvaren.

Merk: Hvis gu har avinstallert lydprogramvaren uten å starte PCen på nytt, starter du den på nytt nå og kjører dette installeringsprogrammet på nytt.

Lenke til kommentar

Sitter med et Asus P5B hovedkort selv her, og har det samme problemet.

Har forsøkt utallige drivere fra asus sin webside, men ingen av de vil installere. Får opp en feilmelding som sier "finner ikke HD Audio bus driver."

Har fått dette til før, men har selvsagt ikke tatt vare på driverne for å få hd audio bus til å bli godtatt av windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...