fredrik930 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Er det bare meg som syns gta vc er dårlig? Spillet har jo ikke noe bra poeng heller, det er jo bare og dra ut på gata og myrde noen så er spillet ferdig. (dårlig!!!) :razz: :razz: :razz: _________________ i'm the f*****g Ozzy Osbourne king of the f*****g darknes! Kødda! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-30 09:57 ] Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 jo da det hvar nok litt skuffende :sad: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 oi og oi, nå blir dere sikkert flamet av despo ps2 fans :smile: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Nei, nei, det er jo genialt!! Skjerp dete!! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Gta Vice City er ikke så dårlig da... Sett bort ifra alle bugs og feil. Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hei! :smile: jeg har gta III, men jeg føler ikke at Vice City når opp til spill som Mafia & The Getaway. åhhh kan ikke vente til The Getaway kommer ut! litt off-topic nå a1 filen min til mafia er ødelagt,så det går ikke å installere det.... en kamerat klarte å kopiere filene til pc`n og spille uten a1... men ikke jeg. han har xp home edition jeg har xp pro det rareste er at det gikk på den gamle Windows Me takker for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 !!!!!!!!! oops! glemte å nevne at det var mafia det gjaldt Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 12:29, skrev nordlending: !!!!!!!!! oops! glemte å nevne at det var mafia det gjaldt Til din informasjon: Alle kan redigere postene sine for å komme med informasjon de evnt. eller rette opp i feil. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Sitter og venter i spenning på Vice city, og synes GTA3 er blandt det beste som er laget, så kan jeg få noen av de (tilsynelatende) mange imot-argumentene? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Kjetil J sa:"Sitter og venter i spenning på Vice city" Venter i spenning? Skal du kanskje få det av mamma og pappa til jul? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 14:11, skrev kim_a55: Quote: Kjetil J sa: "Sitter og venter i spenning på Vice city" Venter i spenning? Skal du kanskje få det av mamma og pappa til jul? Ikke helt riktig. Jeg bruker PC, og venter dermed på PC-versjonen. Beklager min manglende informasjon. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hehe...da så! Skal spille litt Vice City nå jeg tror jeg ;P Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 GTA v.c er genialt! Når man kan drepe med skrutrekker (var en fyr fra hjemstedet mitt som ranet en kiosk med skrutrekker) og golfkølle så er den voldelig delen ganske godt ut tenkt... Men skal si meg enig i at det er litt dårlig game play.. Men det er noe av det artigste jeg har spilt. Bare det å kunne kjøpe seg en leilighet er genialt, å kjøre mc er også litt tøft (tok meg ca. 3 timer å finne ut hvordan man kan legge den på hjulet). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 bare til og gå ut på gata og myrde noen? cs er jo bare kjøpe våpen og skyte noen, battlefield er bare ww2 eterligning, halo er jo bare skyte mengder av dumme aliens. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 slutt å gjør skam på nord-norge nordlending, hilsen hammerfestværing :razz: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 10:57, skrev NoLimit_^:slutt å gjør skam på nord-norge nordlending, hilsen hammerfestværing :razz: Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå