isakm Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lurer på hvilken av disse LG Flatron 204 WT , Samsung 940BF skjermene jeg skal velge. Er helt i villrede og utrolig usikker. Jeg spiller mest CS 1.6, men ettersom jeg har kjøpt meg ny pc kommer jeg etterhvert til å spille andre spill også. Ser også en god del på film og TV-serier. Hvordan fungerer WS på 1.6 blir ikke det veldig dradd, og hvis man spiller i f.eks. 800x600? Inspill, litt frustrert ... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Ikke har jeg så mye råd, men du sammenligner 2 helt forskjellige skjermer. Den ene er wide og den andre standard 4:3. Det viktigeste for deg er vel å bestemme deg for størrelse og format, så kan du komme med konkrete tv-valg. Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705720 spør jeg om 2 "like" tver. Endret 27. januar 2007 av Panter Lenke til kommentar
weirdo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har selv en Samsung 940 BF. Super til gaming, i.o.m at den har 2 MS. Synes den også har en veldig lett meny, som gjør det enkelt å stille på ting. Du kan og stille mellom "manuell" skjerminstilling og "automatisk" skjerminstilling. Alt etter ditt behov. Har heller ingen pixle feil. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) som sagt i min egen tråd her så er jeg super fornøyd med LG skjermen. men som skrevet over. bestem deg for enten vanlig 4:3 eller widescreen. deretter finn skjermen eller let her på forumet etter skjermen som passer ditt bruk og din lommebok... min mening om LG L204 Endret 26. januar 2007 av krypton666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå