Gå til innhold

skjere viftehull i pc døra!(hvordan)

FalcoN200285

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes mange ulike metoder for å lage hull, man kan bruke en dremmel eller en rotterumpe med metall sjæreblad, men det kan bli stygt om du ikke er stødig på hånda.

Du kan også bruke 117mm hullborr, det er ikke 120mm men det er stort nok, siden selve vifte rotoren ikke er 120mm. Man kan også stampe hull, om du har store nok stamper.

Lenke til kommentar
Du kan også bruke 117mm hullborr, det er ikke 120mm men det er stort nok, siden selve vifte rotoren ikke er 120mm. Man kan også stampe hull, om du har store nok stamper.

7804835[/snapback]

WOW hvor for man tak i sånne ?

7804932[/snapback]

Clas olson etc

Lenke til kommentar

Ærligtalt The Ghost, om du har spørsmål angående hullborr/sag så tar du det i en egen tråd. Stopp å forsøple andres tråder med spørsmål og gud vet hva annet hele tiden.

Trådstarter: Benytt 111mm-114mm-117mm og husk å maskèr døren med maskeringsteip, puss kantene når du er ferdig å lage hullet.

Det finnes sevlfølgelig andre metoder, men hullsag er enklest.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Jeg skal snart bestille en 250mm vifte som jeg skal lage hull til i sidepanelet. Hvordan skal jeg gå frem pådet? Antar at stikksag er best til det formålet? Er med gitter og en litt tykk list som jeg legger i rundt. Så om det ikke er pinlig nøyaktig så skal det gå greit.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har et kjernebor"bitt" så ville jeg rett og slett vurdert andre metoder eller et nytt kabinett.

For å betale nesten 500kr bare for å kunne bore hull i en tynn metallplate ser jeg på som idioti :p

EDIT: og i tillegg kommer drillen hvis du ikke har det...

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Enten så bruker du dremel eller lignende eler så bruker du en stikk sag ....

Og en drill til skrue hull, om du vil kan du kjøpe gummi ramme/list å ha rundt (Ville gjort det !)

7804423[/snapback]

Ser du nevner gummi ramme /kantlist Ghost,vet du hvem som selger dette? helst da 1/4 inch?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...