Gå til innhold

anbefaling av psu til 8800gtx i sli

Solomon

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått 2 stk gaiward 8800gtx i posten i dag :thumbup: . Lurte på om dere har noen skikkelige krafitge psuer å anbefale ? Har selv en hiper 580 w ståenes i nå. Var klar over at den var for liten når jeg bestilte begge. Men jeg kunne ikke dy meg å førsøke.. Virket i 1 min i 3dmark helt til jeg fikk masse artifacts og maskinen frøs. Men et kort virket helt fint med den psuen.

Er det ikke sånn et jeg helst bør har 1 kw for å kjøre begge disse kortene ?

Endret av Solomon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yo har samme kortene som deg selv (bare club3d) og jeg har tagan turbojet 900w selv og den er jeg kjempe fornøyd med .. den har masse kabler og noe som er glimrende med denne er at den har 4x 6-pins pci-e kontakter som er akuratt hva du trenger for dine to 8800gtx :D .. noe annet som er bra med denne er at det er en jora-kabel som skal kobles til hk'et der hvor du skrur inn skruene som holder hk'et, og det gjør at alle komponentene i datan din er jora.. :D har ikke funnet noe minus om den enda.. den kommer til og med i en vakker skinn koffort haha. men den er noe dyr da.. har du noe budsjett på hvor mye du er villig til å betale? :laugh:

EDIT: kravet nVidia setter for sli med disse kortene er minimum 600w.. jeg vil anbefale 800w og oppover.. (kommer ann på resten av systemet ditt..)

Endret av antilope118
Lenke til kommentar
yo har samme kortene som deg selv (bare club3d)  og jeg har tagan turbojet 900w selv og den er jeg kjempe fornøyd med .. den har masse kabler og noe som er glimrende med denne er at den har 4x 6-pins pci-e kontakter som er akuratt hva du trenger for dine to 8800gtx :D .. har ikke funnet noe minus om den enda.. den kommer til og med i en vakker skinn koffort haha. men den er noe dyr da.. har du noe budsjett på hvor mye du er villig til å betale? :laugh:

EDIT: kravet nVidia setter for sli med disse kortene er minimum 600w..  jeg vil anbefale 800w og oppover.. (kommer ann på resten av systemet ditt..)

7804480[/snapback]

Den så meget nice ut den :) Hvordan er den på støy ? Jeg har mis kn9 diamond hk

x2 5200+ cpu 4 gig med corsair xms ddr2 minne

Lenke til kommentar

den er veeldig støysvak (etter min minigg..) 21 til 26 db.. og det er inne i psu'en, så det vil si at det blir 19db du vil høre samenlignet med andre vifter i systemet..

på pappen kofferten er pakket inn i står det ''The power of silence'' også er det bilde av et sånt svart jagefly som ikke lager lyd og ingen radarer kan se :ph34r: .. lol..

Lenke til kommentar
Edit: CPUen din kommer til å bli en flaskehals !

7804549[/snapback]

ja det er nokk sant men han vill alike vell kunne rompkjøre alt som er av spill se på mine spec (signaturen) det er en enda mere flaskehals.. og jeg kan kjøre alt av spill på max grafikk i 1600x1280 uten tegn til lag.. ;)

Lenke til kommentar
Enten Silverstone Zeus 750W v2.0 eller Silverstone 850W modulær om den kommer til norge. Mer tregner du ikke !

Edit: CPUen din kommer til å bli en flaskehals !

7804549[/snapback]

Jeg er fullt klar over at cpuen blir flaskehals ;) Det et nok de fleste cpuene som er ute nå. Visst ikke man kjøper den råeste til intel og klokker den til det den klarer, men jeg venter heller på K8L til amd :thumbup:

Men takk for svar :) Skal ta en titt på den silverstonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...