The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva er forskjell på X-Flow Black Ice Pro III og Black Ice Pro III Radiator (non X-flow) ? Skl ha en av dem men vet ike hvilke og ja jeg skal kjøpe den i USA og ejg vet om moms og alt det der ! Takker Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 X-flow radiatoren har uttak for nippel på hver sin side, mens non x-flow har nipplene på samme side. Det anbefales å kjøpe non x-flow. Jeg kan desverre ikke begrunne det, men vet at det blir bedre. DVS så lenge du har mulighet for å ha nipplene på samme side av rad med tanke på plass osv, så går du for det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ok det var den jeg tenkte på i starten og (non X-flow) Så det er ingen endring enn hvor niplene skal sitte ? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Fant noe på nettet: the Xflows do not server ANY purpose for low flow setups. X-flow rads perform worse at low flow rates than the 2pass versions and do NOT improve flow that much at such low flow rates, especially when the cause of the low flow is from the waterblocks. So in short, X-flow is the biggest waste of money to ever exist short of the bigwater. XFlow performs worse in every case and doesnt offer lower flow resistance, at all. And anyone who knows their rad design can tell you ther idea that they perform better at lower flows is flawed, they need 2x the in-loop flow to have the same per-pipe flow, and hence same efficiency. Basically, X-Flows are completely useless and nothing but a waste of cas KILDE Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Takker for info da har nok jeg bestemt meg Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Som Richard_87, det gir stort sett alltid dårligere temp. Forskjellen er "dual pass" mot "single pass". Det ironiske er at x-flow sjeldent gir noe bedre flow :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Med samme vi er igang kan du forklare hva singel og dual pass er da jeg er litt noob innen vann kjøling forløpig Er det av vannet sirkulerer i mellom blokken 2 og 1 gang ? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg er for lat til å forklare slikt, so here you go: http://www.over-clock.com/articles.php?act...&showarticle=21 Endret 26. januar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg er for lat til å forklare slikt, so here you go: takker Endret 27. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Pass på "Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's." Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Vel jeg har aldri brydd meg om antall poster jeg poster for å få fram en mening, spørsmål eller svar Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det var ikke antall innlegg delen jeg siktet til mer den om unødvendig/overdrevet bruk av smiles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå