Gå til innhold

Encore DVD - Text fade i starten

Anbefalte innlegg

Heisann :) Jeg er ferdig med min meny i DVD Encore og har kun en liten oppussing igjen. I starten vil jeg at linkene mine (teksten) skal komme fram etter 9 sekunder når meny'en først avspilles. Hensikten med det er at først er meny'en helt svart (med bakgrunnsmusikk) de 9 første sekundene. Så begynner musikken å dunke og da vil jeg at teksten, altså Play knappen min, skal komme (tone) fram. Noen som vet hvordan dette gjøres i Adobe Encore DVD 2.0?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenge sidan eg har gjort dette, men eg trur dette skulle vere omlag rett måte:

Lag eit videoklipp som er slik du vil menyen skal vere, med intro, knappar og alt. Den treng ikkje vere meir enn eitt minutt lang. Vil du ha noko anna rørsle på menyen, er det berre å leggje det i bakgrunnen. Importer den videoen til Encore (som Asset, ikkje Timeline, om du plar gjere det). Slik eg hugser det, er det berre dra videoen frå Project-fanen inn i menyen, altso der du ser menyen, ikkje oppføringa i Project-fanen. So går du til eigenskapane for menyen, og set Loop point til det tidspunktet der introen til menyen er ferdig, og alle knappane er kome fram. Til slutt merker du alle knappane og gjer dei usynlege, ved å klikke på auget. Ikkje gjer det for underbiletet («subpicture») som kun er synleg når knappen er aktiv, berre for sjølve teksten som ein ser heile tida.

For ei betre (og meir visuell) forklaring, sjå videotutorialen du finn her:

http://www.wrigleyvideo.com/forum/index.php?showtopic=13770

Redigert: Forøvrig, hensikten med å setje Loop point er at folk skal sleppe å sjå den introen kvar gong menyen starter på ny.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...