totto86 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har en Maxtor 300GB HD som har litt problemer tror jeg. Det har seg sånn at datan finner disken med en gang jeg slår den på, men ofte så kommer det en "no divice" error etter en liten stund. Itillegg lager disken en liten klikkelyd før hele dataen starter å lagge. Lyden er ikke så veldig stygg, men det høres i allefall ikke helt bra ut. Ett par ganger har lyden kommet engang til, og da med beskjed som sier at datan fant disken igjen. Nå klikka den nettopp igjen, men nå fant jeg ikke disken etter restart heller . Hva kan være galt? Synger den på siste verset, eller er det mulig å få fiksa? Takker for alle svar som er til hjelp Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det første jeg hadde kontrollert er strømtilkoplingen. Kontrollere at den er i orden. Enten du bruker en annen, eller se fysisk på den, og eventuelt prøve å stramme litt inn i molex kontaktene slik at den sitter godt på disken, hvis du har slik tilkopling da. En chkdsk i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå