RedRocK Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg prosjektor. Jeg er helt ny på dette området og lurer på hvordan jeg kobler DVD spilleren til receiveren jeg har. Det er kun lyden jeg er på jakt etter da jeg vet hvordan jeg for bildet overført til prosjektoren. Jeg har sett på denne kablene, og lurer på om det vil gå: http://www.clasohlson.no/Archive/images/pr..._063801_710.jpg Lenke til kommentar
a-beck Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei.Jeg har kjøpt meg prosjektor. Jeg er helt ny på dette området og lurer på hvordan jeg kobler DVD spilleren til receiveren jeg har. Det er kun lyden jeg er på jakt etter da jeg vet hvordan jeg for bildet overført til prosjektoren. Jeg har sett på denne kablene, og lurer på om det vil gå: http://www.clasohlson.no/Archive/images/pr..._063801_710.jpg 7804129[/snapback] Det er jo mange måter å få lyden ut fra dvd spilleren din på.. Kommer helt ann på hvordan dvdspiller du har , og hva den skal kobles til ? Er det en forsterker? I så fall kan du kjøpe en ledning som er "Rød og Hvit" i begge ender. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du kan bruke phono plugger (en rød og hvit plugg i begge ender), men da kan du ikke høre på DTS lydspor selv om forsterkeren har støøtte for det. Da trenger du en digital kabel. Enten en optisk eller digital coax kabel. Digital Coax / RCA digitalkabel : Optisk digitalkabel (TOSLINK) : Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 men for å bruke coax kabelen må du uansett ha rød og hvit. coax er bare i tillegg. Slik er det i alle fall på mitt nye "anlegg". Jeg har rød og hvit og coax. Først da sier forsterkeren fra at dette er digitalt. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 men for å bruke coax kabelen må du uansett ha rød og hvit. coax er bare i tillegg. Slik er det i alle fall på mitt nye "anlegg". Jeg har rød og hvit og coax. Først da sier forsterkeren fra at dette er digitalt. 7914223[/snapback] Det stemmer ikke. Jeg har bare Coax fra DVD til forsterker. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 da sjønner jeg ikke hva jeg har gjort galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå