delete_this_account Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har nettopp konvertert diskene mine til dynamiske, og nå skal det testes raid. Før jeg begynner må jeg flytte *MYE* data fram og tilbake. Skalvise her kommer spørsmålene mine: 1. Virker ikke partition magic etter jeg har konvertert til dynamiske disker? La bare merke til at diskene ble gule, og jeg ser ingen partisjoner, kun komplette disker. 2. Kan jeg sette opp forskjellige partisjoner til en partisjon, eller må det være fysiske disker, og må de isåfall være like store for å utnytte 100% plass? 3. og et "teori"-spørsmål, når det fylles data inn på et raid-system, blir begge diskene like fulle til enhver tid, eller blir det kanskje lagra mer data på en av diskene (Anyways, off-topic.. den ene prosessoren min røyk forleden, plastikk-festet på hovedkortet knakk. Kan jeg kreve erstatning da, eller må det isåfall bevises uskyldighet (som er 100% umulig) uansett, kjipt, men når lønna strekker til, kjøper jeg 2 nye xp2400+ ++ det skal RULÉ det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå