Gå til innhold

Diddy Kong Racing, Hotel Dusk: Room 215. DS

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg også må skaffe meg dette :hmm:

7815815[/snapback]

Ingen tvil at dette er et av de beste spillene på DS

Kommet et stykke ute i Chapter 4, og det er drit spennende. Det foregår mye mystiske ting på det hotellet :ph34r:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvor bestillte dere Hotel Dusk? Æsj, etter jeg leste at Diddy Kong Racing kommer begynner jeg å få mer og mer lyst på DS. Hvor funner man DSen billigst hvertfall? Nettopp kjøpt meg FEAR, GoW og PES 6 til Xbox 360, spørs om jeg får tid til å spille alt :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Da var spillet i hus!  Altså, Hotel Dusk, ikke Diddy Kong.

Har akkurat begynt å spilt så smått, og det overrasker meg hvor detaljrikt alt er.  Dialogene er dypere enn jeg trodde, og man kan trykke på alt man ser.

7823065[/snapback]

Enig. Tok med DS'n på senga når jeg skulle legge meg, men klarte ikke å legge det fra meg. DS'n min er med uansett hvor jeg går nå, og jeg bare må spille litt mere. Når du kommer forbi Chapter 1 og du begynner å få litt historie så begynner det å ta av

Har hørt at det er over 25 timer spilletid, og jeg stresser ikke akkurat. Så jeg har mange timer med Hotel Dusk forann meg :)

Har 9 timer i skrivende stund

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Da var spillet i hus!  Altså, Hotel Dusk, ikke Diddy Kong.

Har akkurat begynt å spilt så smått, og det overrasker meg hvor detaljrikt alt er.  Dialogene er dypere enn jeg trodde, og man kan trykke på alt man ser.

7823065[/snapback]

Enig. Tok med DS'n på senga når jeg skulle legge meg, men klarte ikke å legge det fra meg. DS'n min er med uansett hvor jeg går nå, og jeg bare må spille litt mere. Når du kommer forbi Chapter 1 og du begynner å få litt historie så begynner det å ta av

Har hørt at det er over 25 timer spilletid, og jeg stresser ikke akkurat. Så jeg har mange timer med Hotel Dusk forann meg :)

Har 9 timer i skrivende stund

7823378[/snapback]

Jeg har kommet meg til kapittel 7 nå og har brukt rundt 12 timer hvis jeg ikke husker feil. Mener å ha lest at det er 10 kapitler. Uansatt så får man mye for penga. Kommer ikke over at historien er så interessant og velskreven. Helt unikt.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet meg til kapittel 7 nå og har brukt rundt 12 timer hvis jeg ikke husker feil. Mener å ha lest at det er 10 kapitler. Uansatt så får man mye for penga. Kommer ikke over at historien er så interessant og velskreven. Helt unikt.

7823413[/snapback]

Flott at du er lenger enn meg, da kan jeg PM deg om jeg står fast :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7823413[/snapback]

Flott at du er lenger enn meg, da kan jeg PM deg om jeg står fast :)

7823475[/snapback]

Det må du gjerne gjøre. Vurderte å ta med spillet på jobb idag, men regnet med at jeg ikke ville ha fått gjort noe som helst da. Tiden flyr utrolig fort når jeg spiller dette spillet....

Lenke til kommentar
Det må du gjerne gjøre. Vurderte å ta med spillet på jobb idag, men regnet med at jeg ikke ville ha fått gjort noe som helst da. Tiden flyr utrolig fort når jeg spiller dette spillet....

7823532[/snapback]

Skal ta det med DS'n på jobben i dag

Er det stille på jobben så kan jeg bare ta frem DS'n og spille litt :D

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7823532[/snapback]

Skal ta det med DS'n på jobben i dag

Er det stille på jobben så kan jeg bare ta frem DS'n og spille litt :D

7823608[/snapback]

Sleep mode-systemet til DS passer veldig bra til dette spillet. Det er akkurat som en bok; bare å klappe sammen DS'en, og åpne den igjen når man får lyst å 'lese' mer.

Har spilt i ca 3 timer nå, og elsker spillet så langt. Pacing'en er kjempebra så langt og man har hele tiden et mål framfor seg. Nå føler jeg at story'en begynner.

Lenke til kommentar
Sleep mode-systemet til DS passer veldig bra til dette spillet.  Det er akkurat som en bok; bare å klappe sammen DS'en, og åpne den igjen når man får lyst å 'lese' mer.

Har spilt i ca 3 timer nå, og elsker spillet så langt.  Pacing'en er kjempebra så langt og man har hele tiden et mål framfor seg.  Nå føler jeg at story'en begynner.

7824504[/snapback]

Sleep mode systemet er utrolig bra, spesielt når jeg er på jobb

Når den er i sleep mode, bruker den mye batteri?

Tar litt tid å komme inn i spill som dette. Jeg pleier ikke spille slike type spill, til og med samboeren er overasket at jeg spiller et spill med så mye tekst i.

Det begynner å bli skikkelig spennende og morsomt når man begynner å få kjennskap til de forskjellige personene i spillet. Utrolig spennende

Sitter på jobben nå, får bare håpe på en stille kveld så jeg kan spille litt :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Diddy Kong Racing var konge på N64. Mitt favoritt driving spel på den tida :)

Såg rimeleg søtt ut på DSen, har tru på at det kan bli ein kjempesuksess. Har alltid likt Diddy Kong Racing betre enn Mario Kart.

7804332[/snapback]

Samme her. Elsket det spillet. :love: Mario Kart kom like bak..

Lenke til kommentar
Diddy Kong Racing var konge på N64. Mitt favoritt driving spel på den tida :)

Såg rimeleg søtt ut på DSen, har tru på at det kan bli ein kjempesuksess. Har alltid likt Diddy Kong Racing betre enn Mario Kart.

7804332[/snapback]

Samme her. Elsket det spillet. :love: Mario Kart kom like bak..

7824882[/snapback]

Diddy kong Racing DS er en port fra N64, men har blitt pusset opp med flere baner og litt bedre grafikk

Så har du bane editor til DS

Noen som vet om editor banene kan spilles online?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...