Gå til innhold

Diddy Kong Racing, Hotel Dusk: Room 215. DS

Straffa

Anbefalte innlegg

Ikke så lenge til spillet er ute. De som har ventet på noe nytt siden Mario Kart DS kom, har ventet på dette her :)

Flere som gleder seg til Diddy Kong Racing? Er klar for noen runder online så fort dette spillet er i hus

Diddy Kong Racing

Lansering:

USA

Publisher: Nintendo

Platform: DS

Release Date: Feb 5, 2007

Release Region: North America

Distribution: Retail

Bestill her

Link

Europa

Release Date: TBA (EU)

Release Region: Europe

Video (IGN)

LInk

Youtube video

Link

Hotel Dusk: Room 215

Lansering:

USA

Release Date: Jan 22, 2007

Release Region: North America

Bestill her

Link

Europa

Release Date: Apr 5, 2007

Release Region: Europe

Hotel Dusk Room 215 Trailer

Link

Hotel Dusk: Room 215 review fra Gametrailers

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens jeg venter på Diddy Kong Racing så spiller jeg Hotel Dusk: Room 215

Veldig bra :)

Link

7803972[/snapback]

Fikk Hotel Dusk sammen med Elite Beat Agents i posten idag. Gleder meg til å sette meg ned med de :)

7804071[/snapback]

Kommer til chapter 2 nå. Bra spill. Fortell hva du synes om det når du har testet det ut :)

Lenke til kommentar
Kommer til chapter 2 nå. Bra spill. Fortell hva du synes om det når du har testet det ut :)

7804466[/snapback]

Jeg har akkurat startet å spille. Digger iallefall stilen....

7804970[/snapback]

Endret topic, siden vi prater om dette spillet også

Synes Hotel Dusk er et drit bra spill. Det er mye prating og mye tekst, men historien og nysjerrigheten gjør at jeg ikke vil stoppe å spille. Så langt er det en sterk 9'er hos meg

Ellers gleder jeg mye til Diddy Kong Racing som mange andre her :)

Lenke til kommentar
Nintendo 64-versjonen var sjef. Hadde jeg hatt en DS hadde jeg helt sikkert kjøpt dette spillet, uansett hvor likt det skal være N64-versjonen, som jeg brukte for mye av min tid på når jeg var mindre.

7804567[/snapback]

Diddy Kong Racing DS is, essentially, a "port" of the game Rare created on the Nintendo 64 more than a half decade ago. But it's a port in the sense that Super Mario 64 DS is a "port" of the N64 game -- sure, the core game design's the foundation, but there's so much more added to the portable product.
Lenke til kommentar
Kommet til chapter 3 i Hotel Dusk. Utrolig spennende  :thumbup:

Skikkelig god krim historie, tatt ut fra en god bok og lagt til 3D grafikk og bilder

Er en del gåter og man må svare og spørre riktig for å komme seg videre i spillet. Herlig spill

7807351[/snapback]

Er et godt stykke inn i kapittel 2 nå og jeg digger rett og slett dette spillet så langt. Historien er utrolig god og det hele er som en interaktiv kriminalroman. Spillet har et lavt tempo som mange kanskje vil irritere seg over, men jeg synes dette spillet er flott å slappe av med. Liker man krim og gammeldags point'n'click eventyr så er dette midt i blinken...

Lenke til kommentar
Kommet til chapter 3 i Hotel Dusk. Utrolig spennende  :thumbup:

Skikkelig god krim historie, tatt ut fra en god bok og lagt til 3D grafikk og bilder

Er en del gåter og man må svare og spørre riktig for å komme seg videre i spillet. Herlig spill

7807351[/snapback]

Er et godt stykke inn i kapittel 2 nå og jeg digger rett og slett dette spillet så langt. Historien er utrolig god og det hele er som en interaktiv kriminalroman. Spillet har et lavt tempo som mange kanskje vil irritere seg over, men jeg synes dette spillet er flott å slappe av med. Liker man krim og gammeldags point'n'click eventyr så er dette midt i blinken...

7812213[/snapback]

Skal prøve så godt jeg kan å unngå spoilers :)

Har kommet et stykke ute i Chapter 3. Herlig spill ja, stått fast noen ganger med "hva gjør jeg nå?" følelsen, men ikke lenger enn før det blir kjedelig.

Hatt mere glede med DS og dette spillet her enn noen andre spill i det siste, helt utrolig. Historien i spillet gjør at jeg ikke klarer å legge det fra meg.

Ingen tvil at gameplay kommer først, resten etter

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Hvor langt inn i spillet har dere kommet? Tenker antall timer.

1up.com forguder spillet, og har hatt det både på 1up Show og 1up Yours Podcast, og jeg mener jeg hørte de sa spillet varte i 20 timer. Det høres ganske utrolig ut, når man tenker at Trace Memory bare var maks 8 timer, så jeg håper det er tilfelle.

BTW, hvor bestilte dere spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...