simex Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei hei lurer på hvilken driver jeg burde bruke på mitt PoW 7800gtx kort, veit ikke hvilken driver som vil funke best med dette kortet, noen som har noen erfaringer forslag? Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 trur denne skal fungere ganske så fint LINK Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) trur denne skal fungere ganske så fint LINK 7803696[/snapback] Lol, nei den vil ikke fungere overhode. GeForce Go 7800/7900 Series Han har da ikke skjermkort til bærbare Trådstarter har vel stasjonær datamaskin, ikke bærbar. Du skal ha denne driveren: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html Ps: Anbefaler å bruke "Internation driver", som du også kan nedlaste fra samme linken. Da vil du kunne velge Norsk sråk. Endret 26. januar 2007 av andrull Lenke til kommentar
simex Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 ja har stasjonær men på den bærbare har jeg 7800go, takk for tips, var den stasjonære det var snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå