Dannylook Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dette vil bli litt vanskelig å forklare men jeg prøver alikevel Jeg har tenk å lage eller gå til anskaffelse av en slik elektrisk "pistol" som avfyrer små elektriske støt. Det skal ikke være store støt slik at man ligger på bakken og vrir seg, men heller noe sånn at man bare sier dæven den kjente jeg. Den skal helst gå igjennom klær. Kan man lage dette eller går det ann å kjøpe det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Man kan lage en slik av blitzen på et engangskameara. Om denne går igjennom klær er heller usikkert. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 enkel metode er å ta en lighter, som tenner seg selv bare man trykker ned en knapp. Så åpner du og tar ut "tenneren" og vips, bare trykk og det blir en liten gnist, og den kjenner man Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Tenkte mer på noe som gjør litt mer vondt, og du kan ta på andre uten at de er med på det Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En blitz gjør litt mer vondt enn en "tenner". Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 jaja, men hvordan skal jeg sette alt sammen? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 pøh.. det er jo bare å hive en hårføner i badekaret når de bader, virker alltid Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En blitz gjør litt mer vondt enn en "tenner". 7803702[/snapback] Ja! Seriøst, en kamerat hadde en mega vorte på hånda engang, bror mi tok en sånn blitz fra et kamera, tok på vorta.. Hele vorta sprengte , drit fett ! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) jaja, men hvordan skal jeg sette alt sammen? 7803778[/snapback] Les og lær ... enkelt som faen. Lagde min for et par år sia, arrene sitter fortsatt på armen. Edit... glemte seff link' http://www.i-hacked.com/content/view/181/48/ Endret 26. januar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg har blitt stikki med stun gun, og det er ikke no morro med det i det hele tatt. Blei riktignok ikke stikki med en ordentlig en, var hjemmelagd, men det var nok til at jeg gikk rett i bakken.... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg fiklet med et engangskamera en gang. Batteriet var tatt ut, men blitzen var fortsatt ladet. Fikk et sinnsykt jævlig støt, kjentes ut som noen kom og tok et kraftig tak rundt nakken min. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Fikk støt av en knust lyspære som stod i under et... ekspriment.. det gjorde ikke så jævlig vont *macho* Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg fiklet med et engangskamera en gang. Batteriet var tatt ut, men blitzen var fortsatt ladet. Fikk et sinnsykt jævlig støt, kjentes ut som noen kom og tok et kraftig tak rundt nakken min. 7804250[/snapback] bra gjort! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror ikke du skal lage noe som helst om du ikke er utdannet elektriker (helst ikke om du er det heller). Du er neppe så høy i hatten om du klarer å skade noen for livet med en hjemmelaget støtpistol. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kondensatoren i et engangskamera kan brukes ja, og kan lades med 1.5V batterier. Lighter-tennere er pinglete! Tenkte en periode på en transformator til strømgjerde Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Koble et bilbatteri på dørhåndtaket Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, eller vanlig 230V fra et uttak i huset! Nei, vet ikke jeg. Skal prøve med engangskamera, men det er et par ting man må gjøre med det... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) En blitz gjør litt mer vondt enn en "tenner". 7803702[/snapback] Oh yes. En blitz gjør susen, tro meg. Men den går nok ikke igjennom klær, tror jeg. Du oppnår ihvertfall å få til en reaksjon litt sterkere enn "dæven, det var vondt". Eller så kan du jo skru ut lyspæra av ei lampe, og skru på, så den får strøm. Så ber du noen ta fingeren inni Endret 28. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
magnus libekk-andreassen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 det letteste er og finne to strikke pinner og så putte di i en stikk kontakt og fine en stål trå knyte den fast foran en dør og vips støt men dere må aldri gjøre eller prøve det man dør lett av det det er livs farlig Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ja det kan man lage, men det er ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå