Gå til innhold

Forza og Gran Turismo. (Hva liker du best?)

LucarioX

Hvilken spillserie liker du best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken spillserie liker du best?

• Forza
      115
    • Gran Turismo
      114

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av folkens, les tråden litt bedre og slutt å vere så jævla frampå heile veien. Ta ein pastill!

Men ja, denne Prologue saken. Ka inneholder denne for noe snacks til ein snart nyfrelst PS3 gutt?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Slapp av folkens, les tråden litt bedre og slutt å vere så jævla frampå heile veien. Ta ein pastill!

Men ja, denne Prologue saken. Ka inneholder denne for noe snacks til ein snart nyfrelst PS3 gutt?

8972946[/snapback]

regner med at det er en slags demo. kanskje den kommer på ps store? who knows

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg liker lyden bedre i Forza2. Men så er det ingen blodtrimmede biler heller i demoen. Cockpitview gjør seg stort, og når jeg en gang gidder å koble opp rattet blir det sikkert dobbelt så bra. Grafikken synes jeg er bedre på GT5. (Jeg har ikke 1080p på 360, så om Forza2 støtter det, kan det være like bra for alt jeg vet.)

Forza2 er et überbra bilspill, men jeg tror kanskje GT5 kan toppe det, OM dem holder alt dem lover.

Lenke til kommentar

Synes Skylinen i demoen hadde flott lyd. Spesielt om du plasserer kameraet bak bilen når du kjører. Tror ikke at PD har kommet seg til å begynne å legge inn de nye motorlydene, noe de sikkert kommer til å begynne snart. De har jo lenge igjen før at spillet kommer ut.

Nei, forza støtter ikke 1080p.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Liker GT best. Har alldri prøvd Forza ordentlig, men.

Liker GT best fordi det er mange baner, kjempemange og forksjellige biler, kan holde på i uendlig tid uten å gå lei, mange forskjellige utfordringer. Liker også PS3 kontrollen bedre

Men som sagt har ikke prøvd Forza ordentlig

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Liket GT best. HAr alldri prøvd Forza ordentlig, men.

Liker GT best fordi det er mange baner, kjempemange og forksjellige biler, kan holde på i uendlig tid uten å gå lei, mange forskjellige utfordringer. Liker også PS3 kontrollen bedre

Men som sagt har ikke prøvd Forza ordentlig

Hvordan kan man like PS3 kontrollen bedre til bilspill fatter jeg ikke, men folk er forskjellige. Har ikke prøvd GT5P, men tviler ikke på at det er vakkert. Det er også veldig bra at du må jobbe for bilene, selv om å kjøre samme banen veldig lenge for å skrape sammen penger virker litt i overkant.

Det er jo dette som er et av ankepunktene mot Forza. Har selv 360 og Forza 2. Poenget er at man får kastet biler etter seg hele tiden, slik at det blir for lett å komme videre. Man får ikke noe ordentlig forhold til bilene, hvertfall ikke de du vinner. Så et kompromiss her hadde kanskje vært noe.

Noe GT knuser Forza på er repriser. Har man kjørt en skikkelig tight løp mot en kamerat er det alltid gøy å se repriser. Der er Forza møkk elendig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...