Gå til innhold

Forza og Gran Turismo. (Hva liker du best?)

LucarioX

Hvilken spillserie liker du best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken spillserie liker du best?

• Forza
      115
    • Gran Turismo
      114

Anbefalte innlegg

Så lenge GT ønsker å fokusere på god grafikk på bilene mens skademodellene og realismen deretter uteblir, så er det bare en vinner i mine øyne, Forza

8927076[/snapback]

skademodell kommer i gt5

8927084[/snapback]

Dette kan godt stemme,men gidder du vise til en kilde?

Etterlyser også eksempler på de angivelig feilproposjonerte bilene du nevnte tidligere.

8927179[/snapback]

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge GT ønsker å fokusere på god grafikk på bilene mens skademodellene og realismen deretter uteblir, så er det bare en vinner i mine øyne, Forza

8927076[/snapback]

skademodell kommer i gt5

8927084[/snapback]

Dette kan godt stemme,men gidder du vise til en kilde?

Etterlyser også eksempler på de angivelig feilproposjonerte bilene du nevnte tidligere.

8927179[/snapback]

Kilde

8935048[/snapback]

Herlig! Blir nok misunnelig når dere sitter med dette spillet og G25-rattet :)

Lenke til kommentar
Jeg stemte Gran Turismo. Mye pga. nostalgifaktoren, og mange timer på High Speed Ring.

Mulig jeg konverterer når jeg kjøper meg Forza 2 snart da.

8935329[/snapback]

Du vil nok fortsatt stemme GT. Det kan jeg så godt som garantere. Forza er kanskje det kjedeligste simulator bilspillet jeg noengang har spilt.

Lenke til kommentar
Jeg stemte Gran Turismo. Mye pga. nostalgifaktoren, og mange timer på High Speed Ring.

Mulig jeg konverterer når jeg kjøper meg Forza 2 snart da.

8935329[/snapback]

Du vil nok fortsatt stemme GT. Det kan jeg så godt som garantere. Forza er kanskje det kjedeligste simulator bilspillet jeg noengang har spilt.

8935395[/snapback]

Du vil nok stemme Forza. Det kan jeg så godt som garantere. GT er kanskje det kjedeligste simulator bilspillet jeg noengang har spilt.

Egentlig kan vel ikke GT kalles simulator engang, null skade og med biler som kun har 2stk motorlyder.. moped & gressklipper

Lenke til kommentar
Du vil nok stemme Forza. Det kan jeg så godt som garantere. GT er kanskje det kjedeligste simulator bilspillet jeg noengang har spilt.

Egentlig kan vel ikke GT kalles simulator engang, null skade og med biler som kun har 2stk motorlyder.. moped & gressklipper

8935552[/snapback]

Nå håper jeg dette var skikkelig ironi , elrs har du ikke fulgt med i gaming timene dine.

Lenke til kommentar

8935552[/snapback]

Nå håper jeg dette var skikkelig ironi , elrs har du ikke fulgt med i gaming timene dine.

8972287[/snapback]

Ironi - Nei.. Trolling - Aå absolutt.. :)

Lenke til kommentar

Gode nyheter til deg da, det er annonsert til å komme 21 nov. kilde

8972610[/snapback]

Og litt motstridende informasjon fra artikkelen Mala linker til litt lenger oppe:

They mentioned that the soonest GT5 would be released would be Spring 2008 but that it could be pushed back because Sony is giving them as much time as they need - Kaunori Yamauchi wants it done right.
Lenke til kommentar

Gode nyheter til deg da, det er annonsert til å komme 21 nov. kilde

8972610[/snapback]

Og litt motstridende informasjon fra artikkelen Mala linker til litt lenger oppe:

They mentioned that the soonest GT5 would be released would be Spring 2008 but that it could be pushed back because Sony is giving them as much time as they need - Kaunori Yamauchi wants it done right.

8972673[/snapback]

Link er en fin ting.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...