Gå til innhold

Forza og Gran Turismo. (Hva liker du best?)

LucarioX

Hvilken spillserie liker du best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken spillserie liker du best?

• Forza
      115
    • Gran Turismo
      114

Anbefalte innlegg

Forza er best viss eg kun skal ta ein runde på Tsuksuba, men Gran Turismo føles så mykje meir.. spissprogrammert. Når eg først har satt meg i racingstolen med rattet tilkobla, så tar eg meg gjerne 10 runder i strekk, aleine på samme bane, med samme bil. Det skjer ikkje i Forza.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forza! Fordi bilene tar skade, og fordi det funker mye bedre å drifte enn på GT.

7817596[/snapback]

Det at de ikke tar skade i GT er egentlig for dårlig den dag i dag!

Tenk hvor mye fetere det hadde vært om man kunne smashe Dodge Viperen inn i en betongvegg og stått igjen med et totalvrak ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Grunnen til at de ikke har vurdert skademodell er fordi de fokuserer på å kunne få tak i flest mulig biler, tror visst de må betale mer eller noe for å få lov til å kræsje de. Iallefall så syns jeg å huske at det var derfor!

Men det er synd at det ikke er skademodell i GT, skulle likt å knuse den grautstygge PT Cruiseren bare pga at den ikke ser ut. :D

Lenke til kommentar
Grunnen til at de ikke har vurdert skademodell er fordi de fokuserer på å kunne få tak i flest mulig biler, tror visst de må betale mer eller noe for å få lov til å kræsje de. Iallefall så syns jeg å huske at det var derfor!

Men det er synd at det ikke er skademodell i GT, skulle likt å knuse den grautstygge PT Cruiseren bare pga at den ikke ser ut. :D

7817936[/snapback]

Hehe, hadde sikkert blitt sånn, Nei! Volvo XC90blir ikke så ødelagt hvis den fronkoliderer i 120! og bremsevæsken i Nissan Skyline koker ikke hvis man hugger bremsen i 260.... Masse søksmål og lignende

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

1. GT2 - Fantastisk spill, har dratt frem ps1 flere ganger det siste året bare for å spille litt gt2.

2. Forza- Uten tvil, jeg får en mye mer fullstendig følelse av dette, enn gt3 & 4. Men det er nå meg

3. GT4- veldig bra det og, men ikke forza

Egentlig så har jo begge spillene sine egene styrker og ulemper. f.eks. Gt4 har jo volvo 245 :p

Endret av cfs
Lenke til kommentar

Forza føles litt "enklere". Litt deiligere å kjøre.

Grafisk sett føler jeg også at Forza er hakket vassere.

Anyways, uavhengig av hvorfor så kjøpte jeg begge (GT4 og Forza) i sin tid, og satt igjen med Forza til slutt. Ikke helt sikkert på hvorfor, men det var en grunn til det ;)

Lenke til kommentar
Forza kan være litt hakkete i grafikken noen ganger. (Blir sikkert bedre på Forza 2)

Er GT 5 der? Er jo positivt at spillet flyter fint :)

7940508[/snapback]

Jepp, Forza er bare 30fps så det flyter ikke altfor bra som GT3/4 f.eks som er 60fps.

Heldigvis er Forza 2 denne gangen 60fps så det vil se mye bedre ut enn det første.

Lenke til kommentar
Ok, aner nesten ikke hva FPS er :) Høres jo ut som om 60 FPS er lite til et 360 spill det også siden et PS2 spill hadde det :p Er litt N00b i sånt :p

7941927[/snapback]

fps er frames per second. 60fps er maks på tv'er. Da flyter ting silkeglatt.

Endret av Enduro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...