Gå til innhold

Forza og Gran Turismo. (Hva liker du best?)

LucarioX

Hvilken spillserie liker du best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken spillserie liker du best?

• Forza
      115
    • Gran Turismo
      114

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett er det jævelig å spille med cocpitviev i realistiske bilspill. Du får en dårlig sikt og siden du må være følsom så går det i dass. Jeg likte den vieven på PGR men etter 1 time så skiftet jeg. Jeg ville ha så gode rundetider så mulig, og jeg ville vinne.

Men uansett så får vi i forza, panser-Viev som er 10 ganger bedre å kjøre med. :dribble::dribble:

Han som er sjef for Forza 2 har sagt at det er perFORmenZ (A) som er viktig i spillet.

De vil ikke legge fokuset på unødvendige ting når de har så knapp tid å utvikle spillet på. (Har ingen skilder å linke til men han sa det i det første intevjuet da de offisielt sa at det ikke ble cocpitviev)

Lenke til kommentar

GT uten tvil.. Jeg sitter faktisk og spiller Forza nå, og selv om det ser knallbra ut føler jeg ikke den samme maniske trangen til å gjøre det bra som man hadde i GT3 og 4.

Jeg klarer glatt å legge fra meg Forza. Det kunne jeg aldri med GT. Kanskje det er jeg som begynner å bli utgammel? :p

Lenke til kommentar
Hei!

Er skikkelig glad i Racing spill og har spilt mye Forza. Synes spillet er helt genialt! En av de beste racing spillene jeg har spilt. Så jeg gleder meg stort til Forza 2 kommer ut.

Når det gjelder Gran Turismo har jeg bare prøvd Gran Turismo 2 tror jeg :hmm: Veldig lenge siden nå...

Så noen bilder av Gran Turismo HD og jeg må si at det så veldig pent ut. Kanskje bedre ut enn Forza 2. Men er det ikke sånn at bildene av Forza 2 ikke er HD?

Har Xbox 360 så jeg håper Forza 2 blir bra :)

Så derfor lurer jeg på hva dere syntes om spillene og hvilken av de to Racing kongene dere tror blir best i denne generasjonen spill.

Tenker ikke bare på Gran Turismo HD og Forza 2. De andre spillene i serien også ;)

7803358[/snapback]

Må presisere at Gran Turismo HD ikke er ett nytt spill men bare Gran Turismo 4 i HD oppløsning. De har ikke laget noe nye modeller eller noe slikt. Det sier litt om hvor bra Gran Turismo 5 kommer til å bli :D Gran Turismo HD er ikke i nærheten av hva det kommer til å bli.

Lenke til kommentar
Må presisere at Gran Turismo HD ikke er ett nytt spill men bare Gran Turismo 4 i HD oppløsning. De har ikke laget noe nye modeller eller noe slikt. Det sier litt om hvor bra Gran Turismo 5 kommer til å bli :D Gran Turismo HD er ikke i nærheten av hva det kommer til å bli.

7809338[/snapback]

At GT HD er GT4 med bedre grafikk sier jo ingenting om hvor bra GT5 blir strengt tatt. Bilspill blir ikke bra pga shiny grafikk. Mulig det er galskap, men jeg legger mer vekt på selve kjøringen enn blank lakk. Så at de lanserer GT4 under et nytt navn gør meg ikke klam i hakket. Det spillet har jeg spillt i mange nok timer allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...