Gå til innhold

Forza og Gran Turismo. (Hva liker du best?)

LucarioX

Hvilken spillserie liker du best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken spillserie liker du best?

• Forza
      115
    • Gran Turismo
      114

Anbefalte innlegg

Hei!

Er skikkelig glad i Racing spill og har spilt mye Forza. Synes spillet er helt genialt! En av de beste racing spillene jeg har spilt. Så jeg gleder meg stort til Forza 2 kommer ut.

Når det gjelder Gran Turismo har jeg bare prøvd Gran Turismo 2 tror jeg :hmm: Veldig lenge siden nå...

Så noen bilder av Gran Turismo HD og jeg må si at det så veldig pent ut. Kanskje bedre ut enn Forza 2. Men er det ikke sånn at bildene av Forza 2 ikke er HD?

Har Xbox 360 så jeg håper Forza 2 blir bra :)

Så derfor lurer jeg på hva dere syntes om spillene og hvilken av de to Racing kongene dere tror blir best i denne generasjonen spill.

Tenker ikke bare på Gran Turismo HD og Forza 2. De andre spillene i serien også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig legger jeg en knapp på Granturismo serien, gleder meg fært til ps3 er i hus og GTHD på plass. Er hele pakka som gjør GT serien til en yndling hos meg. Mange orginale biler, tuning og tilpassing, mange konkuranser, lisenser, muligheten til å komme videre i spillet som du selv vil. Og selvsagt den fantastiske jazz/electronikaen som er i menyene :whistle:

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri vært noen fan av Gran Turismo-serien. Men Forza likte jeg med det første, jeg synes spillet fenger med en større kjørefølelse og rett og slett mer underholdning... Er ingen fan av bilspill, men etter at Project Gotham Racing 3 kom har jeg begynt å like denne sjangeren også.

Jeg liker ikke at man gasser med X-knappen i Gran Turismo-serien, det er mye bedre med triggerne slik som på Xbox og Xbox 360. Dessuten liker jeg bedre å styre med stikka enn en D-pad. Jeg er helt og fullt klar over at det går med Gran Turismo-spillene også, men jeg synes ikke det er noe behagelig å bruke stikkene på Playstation-kontrollene.

Dermed kan man vel si at jeg personlig liker Forza bedre. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri spilt Forza, så da må jeg nok si at jeg liker GT serien best. Kan sitte mange timer med den.

Men skal sjekke ut Forza 2 når det kommer. (og selvsagt GTHD den 23mars)

7803683[/snapback]

Da burde vel du strengt tatt ikke svart:-) Jeg har spillt GT3 og Forza og jeg liker dem vel egentlig like godt, men som jeg har påpekt (sikkert i overkant:-)) i alle mine innlegg som omhandler bilspill, et bilspill uten dashboardview er ikke et ordentlig bilspill. Derfor rangerer jeg PGR3 høyere enn begge disse to titlene, selvom det på ingen måte er i tråd med tråden. Ble veldig skuffet da jeg fikk vite at Forza 2 kommer uten dashboard...ser mer frem til PGR4 for å si det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Det er nok kun en slags trial utgave, eller var det dette spillet man måtte betale for alt som man skal ha.. Hmm

7804133[/snapback]

For å avklare dette så hadde de planer om at GTHD skulle være et fult spill med mange baner osv. Men så skrinla de den ideen og begynte å jobbe fult på GT5 istede. Så det man laster ned gratis er det som er av den skrinlagte showcase modden de laget for PS3. Så det stemmer at det bare er en bane og håndfull biler. Men det er jo gratis da :-P

Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri spilt Forza, så da må jeg nok si at jeg liker GT serien best. Kan sitte mange timer med den.

Men skal sjekke ut Forza 2 når det kommer. (og selvsagt GTHD den 23mars)

7803683[/snapback]

Da burde vel du strengt tatt ikke svart:-) Jeg har spillt GT3 og Forza og jeg liker dem vel egentlig like godt, men som jeg har påpekt (sikkert i overkant:-)) i alle mine innlegg som omhandler bilspill, et bilspill uten dashboardview er ikke et ordentlig bilspill. Derfor rangerer jeg PGR3 høyere enn begge disse to titlene, selvom det på ingen måte er i tråd med tråden. Ble veldig skuffet da jeg fikk vite at Forza 2 kommer uten dashboard...ser mer frem til PGR4 for å si det på en annen måte.

7804142[/snapback]

Ble skuffet over at det ikke er Dashboardwiew jeg også :no:

Men likevell blir Project Gotham litt for "Kudos" basert for meg hvis dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

De eneste gtspillene jeg har spilt er GT tli PS og GT3. jeg likte Gt(1) best og det ble litt mye stress med GT3. Etter det solgte jeg PS2en(ikke av den grunn) Hadde ikke noen konsoll på litt lenge da. Så kjøpte jeg meg Xbox 360 og lånte Forza av en venn. Likte det bedre enn GT.

Nå gleder jeg meg til Forza 2 kommer så skal jeg kjøpe meg MS-rattet.

Forza 2 kommer til å bli tidenes racingspill med så mange lisenserte biler og sinsyk realistisk kjøring og god skademodell(noe som ikke GTHD har ifølge det jeg har sett) Blir kult :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
leit for dere da  fordi gt-5 har dashboard(eller intreør) wiew :p

7804507[/snapback]

rart at du vet slike ting siden de NETTOPP begynte å utvikle det. Kilde??

GTHD har så vidt jeg vet ikke det. Har klassisk bumber og to bak.

7804861[/snapback]

Men vi har sett en del tidligere GT HD bilder der man ser dashboard viewen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...